צפו בתקציר: יוסי בניון סידר למכבי פ"ת 1:1 מול הפועל חיפה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

קפילוטו הבלם ניצל טעות חמורה של גיגי ודחק מקרב לרשת (34), אך הקשר הוותיק - עם השלישי שלו העונה - קבע חלוקת נקודות עם שער יפה בדקה ה-60. הופעת בכורה לחביבו, סולומון עלה מהספסל

(גודל טקסט)

יוסי בניון הבקיע הערב (שבת) את שערו השלישי העונה וסידר למכבי פתח תקווה 1:1 במושבה מול הפועל חיפה במשחק שפתח את המחזור החמישי בליגת העל. מחזיק הגביע עלתה ליתרון משער של ניסו קפילוטו בדקה ה-34, אך הקשר הוותיק שוב היה שם בשביל אלישע לוי וקבע חלוקת נקודות.



האורחים כבשו ראשונים אחרי שניסו קפילוטו ניצל השמטה של צחי גיגי ברחבה בדקה ה-34, אך בהמשך המשחק השוער הצטיין כשעצר מספר כדורים של גל אראל ושל אתנסיס פאפאזוגלו. שער השוויון הגיע בדקה ה-60 מרגליו של יוסי בניון שכבש את שערו השלישי העונה ועלה לפסגת הכובשים.


מכבי פתח תקווה פספסה הזדמנות לטפס זמנית אל המקום הראשון והיא נותרה שלישית, גם זה באופן זמני בלבד. הפועל חיפה, מנגד, לא השיגה ניצחון מאז המחזור הראשון ובמאזנה רק חמש נקודות מתוך 15 אפשריות.



אוהדי הפועל חיפה (דני מרון)


הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, מוחמד סרסור (דידייה ברוסו 43), גידי קאניוק, לידור כהן, יוסי בניון (מנור סולומון 69), תאי בריבו (חביב חביבו 46).


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו (גיא חדידה 85), שון גולדברג, ריקי מיטרבסקי, גל אראל, ראדו גינסארי, גילי ורמוט (בן אז'ובל 79), נס זמיר (מקסים פלקושצ'נקו 76), אתנסיס פאפאזוגלו.


מהלך המשחק
דקה 1: זיו אדלר פתח את המשחק לעיניי 1,800 צופים.


דקה 4: גילי ורמוט כדרר לארוך האגף הימני והקשית לגל אראל, אך הקשר לא הצליח לפגוש את המסגרת.


דקה 34, הפועל חיפה עלתה ליתרון 0:1:
גילי ורמוט הגביה כדור למרכז הרחבה שצחי גיגי היה צריך לקלוט, אבל השוער שמט ברשלנות וניסו קפילוטו נגח השער והעלה את האורחים ליתרון.


ניסו קפילוטו חוגג את שער היתרון עם גל אראל (דני מרון)


דקה 50: הצלה כפולה לצחי גיגי: בתחילה הדף בעטיה מחוץ לרחבה של גל אראל ומיד אחר כך עצר נגיחה מדוייקת של אתנסיס פאפאזוגלו.


דקה 53: חביב חביבו המחליף העביר לגידי קאניוק כדור אל מחוץ לרחבה והקשר בעט בעוצמה לפינה הימנית, אך נהדף על ידי שטקוס.


דקה 60 מכבי פתח תקווה השוותה ל-1:1: גל שיש העביר כדור ארוך ליוסי בניון שסיים בקלות רבה מול השער. זהו שערו השלישי של בניון העונה.


יוסי בניון כובש את שערו השלישי העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי