בכר יידרש לאלתר בהגנה, בן שהר מחוץ לסגל הפועל ב"ש

לואי טאהא, שיר צדק
לואי טאהא, שיר צדק | דני מרון

טאהא לא לגמרי כשיר, אוחיון פצוע וקיימת התלבטות בנוגע לעמדת המגן השמאלי במשחק בסמי עופר (שני, 20:00 בספורט4) מול מכבי חיפה. בן בסט החלים, ממן בתמונת ה-11. וגם: אופ"א קנסה את המועדון ב-53 אלף יורו

(גודל טקסט)

עדיין מוקדם מדי לשער השערות, אבל בהפועל באר שבע מעודכנים באשר לתג המחיר של לוסיו מרינאו, החלוץ החם של הליגה שסוחב את חדרה על השפיץ של הנעל כל הדרך לפסגה. בסעיף השחרור של הברזילאי מופיע הסכום 300 אלף דולר, לא כולל שכר ובונוסים. אבל עוד חזון למועד.

לוסיו הגיע לטרנר ביולי 2016 בהמלצת הסקאוט דודו עזריה, ונקלע לקשיי התאקלמות. הברזילאי כבש שלושה שערים, כולל במוקדמות ליגת האלופות בהפסד 5:2 לסלטיק ובניצחון 2:3 על אינטר, ובינואר הושאל לאשדוד ואחר-כך התגלגל בטורקיה ובפורטוגל.

יום כיפור כבר מאחורינו, ורבים מאוהדי הפועל באר שבע מכים על חטא ודוחקים במקבלי ההחלטות של המועדון לקחת אותו בחשבון לקראת השינויים שייעשו בסגל בחודש ינואר. באותו מועד, אגב, אמור הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור לחדש את פעילותו, אותו ויטור שלטענת מקורבים לקבוצה לא ממש הסתדר עם לוסיו. אבל דיה לצרה בשעתה.


בבאר שבע מפנטזים על קאמבק? לוסיו (ערן לוף)

ועדיין על הקו חדרה-באר שבע. בנו של ניסו אביטן חגג יחד עם אביו יום הולדת שמח במיוחד, ועוד לפני שניסו הלם בסכנין אביטן ג'וניור כבש לזכות קבוצת הנוער "השלושה" באר שבע. ולעניין אחר: ועדת המשמעת של אופ"א קנסה את המועדון ב-53 אלף יורו לאחר שאוהדיה השליכו אבוקות באצטדיונה של אפואל ניקוסיה. בפתיחת משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית, נתפסו שבעה כשבכליהם אמצעים פירוטכניים, עוכבו לחקירה והובאו בפני שופט מעצרים בקפריסין. ההליכים נגדם נמשכו בישראל, ובית משפט השלום בבאר שבע הטיל עליהם לאחרונה עונש קל – הרחקה למשך כשלושה שבועות ממשחקי קבוצתם.

למשחק מחר (שני ב-20:00, ישיר בספורט4) מול מכבי חיפה תתייצב באר שבע בסיטואציה מביכה למדי כשהיא במקום האחרון בצוותא עם בני סכנין, רעבה לנקודות ומחפשת ניצחון בכורה העונה. בקבוצה של ברק בכר ממשיכים לשדר בעקביות עסקים כרגיל, ויש שחקנים שמדקלמים תוך כדי שינה את המנטרה – "כשיגיע הניצחון הראשון, נתחבר ואז הניצחונות יגיעו בצרורות".

הצוות המקצועי יידרש לאלתר מערך אחורי בהתחשב בכך שהבלם לואי טאהא עדיין לא לגמרי כשיר, מתן אוחיון פצוע, וקיימת התלבטות בנוגע לאיוש עמדת המגן השמאלי. חתאם עבד אל חמיד יחזור להרכב, וגם חנן ממן בתמונת ה-11. החלוץ עדן בן-בסט, שנעדר במחזור הקודם, יעמוד לרשות הצוות המקצועי. אגב, אוהדים של הפועל חיפה מפנטזים על חזרתו של הקפטן שלהם לשעבר והגיגיהם הופיעו ברשתות החברתיות.

למרות ההצהרות של בכר ולפיהן בן שהר "הוא חלק מהקבוצה", נראה שמלך השערים לא יהיה מחר בסגל. בתיקו המאופס מול בנו יהודה שהר עלה מהספסל בדקה ה-80, ובקצב הזה לא ברור איך יוכל לשקם את מעמדו.

הרכב משוער: אריאל הרוש, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, מיהאי קורהוט (חן עזרא), ג'ון אוגו, אריק סאבו, מאור מליקסון, נייג'ל האסלביינק, חנן ממן (עדן בן בסט), דיא סבע.


עדיין לא כשיר לחלוטין. טאהא (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי