דמארי יפתח, רפואה: "מכירים את נקודות התורפה שלהם"

עומר דמארי
עומר דמארי | לירון מולדובן

החלוץ שחש ברע התאושש והתאמן, גם דגני וזיקרי כשירים למפגש מול מכבי ת"א (שני, 21:00). המאמן במסע"ת: "מגיעים תמיד לתת פייט". אליאס אמור להחליף את רוג'ר ברנרדו ועל הספסל יישב גם קאיו שיתלבש לראשונה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הבוקר (ראשון) אימון ובסיומו התייצב המאמן קובי רפואה למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת הדרבי מול מכבי תל אביב שייערך ביום שני ב-21:00 באצטדיון בנתניה. הבשורה הגדולה מהאימון היא האימון המלא שערך עומר דמארי, שכמו גם אוראל דגני ורועי זיקרי יפתחו בהרכב.

"קודם כל הוא משחק חדש, נתון חדש", אמר קובי רפואה במסיבת העיתונאים, "הדרבי הקודם כבר הסתיים מבחינתנו. הדרבי זה המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי בין שני מועדונים גדולים. הדרבי התל אביבי זה המשחק הכי גדול בישראל ומומנטום לא משחק לטובת אף קבוצה. עשינו את כל ההכנות כדי להגיע מוכנים. כמובן שמכבי קבוצה טובה, איכותית ובכושר מצוין, אבל יש את הקלישאה שלדרבי חוקים משלו וגם לנו יש רצונות".

על היריבה: "אנחנו יודעים שמכבי תל אביב קבוצה מצוינת, זה ברור לכולם ואנחנו לא יוצאים מפוקוס בעניין, אלא מסתכלים על הפועל תל אביב. עשינו את כל ההכנות שעלינו היה לעשות כדי להיות מוכנים. מכבי ת"א קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו טובים. הפועל תל אביב תבוא בכל משחק ותיתן פייט לכל קבוצה ולא משנה מי היריבה. אנחנו יודעים את הנקודות הטובות והפחות טובות שלהם, כמו שהם יודעים עלינו".

ספסולו הצפוי של ברנרדו רוג'ר: "כל ההחלטות שלי מקצועיות נטו ואתם יודעים את זה. תשאלו אותי עליו אחרי המשחק ותקבלו תשובה. כל הרכב שאעלה איתו תהיה ביקורת ויגידו למה זה כן ולמה הוא לא. אני מוכן לכך. תשאלו אותי אחרי המשחק למה כל אחד שיחק או שלא".


רוג'ר מול קריית שמונה. צפוי לרדת לספסל (אודי ציטיאט)

אם הדרבי מדאיג אותו ואת האוהדים: "אני לא חושב. אני פוגש ושומע את אוהדי הפועל תל אביב. המועדון מסתכל קדימה, אנחנו מרגישים את אווירת הדרבי ויודעים שהאוהדים מאוכזבים מהתוצאות בשנים האחרונות, לכן נעשה את הכל כדי לשנות את זה. גם כשאנחנו מנצחים וגם כשלא, אני מודאג".

כאמור בהפועל תל אביב חששו מכשירותו של עומר דמארי, ששוחרר מהאימון האמש לאחר שהתלונן על כאבי ראש ולא הגיע למתחם חודורוב, אך הבוקר התייצב כרגיל והשלים אימון מלא, כך שימשיך ב-11 ולא יאפשר לפייסל מוליץ' לקבל את חולצת ההרכב. לצד מוליץ' על הספסל אמור לשבת גם הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו לאור האכזבה מיכולתו ובהתאם לתרגולים בימים האחרונים יתפוס את מקומו במרכז המגרש שי אליאס.

קאיו, שמגלה יכולת טובה באימונים, יהיה בסגל של האדומים לראשונה ועשוי להשתלב במהלך המשחק. אוראל דגני ורועי זיקרי, שסבלו מפציעות והיו בספק, התאוששו והם כשירים להתמודדות. בין הקורות ימשיך לפתוח רובי לבקוביץ', שמגלה יכולת טובה.


נעדר מהאימון אמש, הבוקר התאמן כרגיל. עומר דמארי (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי