בחדרה מאושרים: "אנחנו כבר לא חולמים, זאת המציאות"

לוסיו
לוסיו | ערן לוף

קבוצתו של אביטן ניצחה גם בסכנין ("הניצחון הראשון ולא האחרון שלנו בדוחא") והיא שוב בפסגת הליגה, לוסיו הודה: "לא מסתנוורים, יודעים שזה לא מקומנו הטבעי". עוז פרץ הסכים לשכר מינימום ויעבור בבקרה

(גודל טקסט)

גם בחלומות הכי הזויים לא חלמו בהפועל חדרה שהקבוצה תהיה במקום הראשון לאחר חמישה מחזורים. העולה החדשה ממשיכה את דרכה המדהימה ואתמול (שבת) הוסיפה למאזנה עוד ניצחון, 1:2 דרמטי על בני סכנין. "זה היה הניצחון הראשון שלנו בדוחא וכנראה לא האחרון, אם סכנין לא תרד ליגה" עקצו בחדרה לאחר המשחק והוסיפו: "עד עכשיו חלמנו, אבל אנחנו מבינים שזאת המציאות ושאנחנו חזק בליגה".

במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתו של מוחמד אבו פאני, שהיה מהטובים במגרש, אולם הדגישו כי משחק ההגנה היה ביום פחות טוב והודו כי סכנין שלטה לחלוטין במחצית השנייה, כשהביקורת בנושא הופנתה לצמד הבלמים ירין פרץ ודויד מתיאוס. לעומתם, מי שהמשיך להרשים הוא החלוץ הברזילאי לוסיו שפרט לצמד השערים ביצע גם עבודות הגנתיות וזכה למחמאות על משחק הלחץ.

לוסיו אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה מאוד ואני שמח שהבקעתי צמד. ידעתי שככל שאמשיך לעבוד קשה אז גם השערים יגיעו. אנחנו לא מסתנוורים, אנחנו במקום הראשון, אבל מבינים שזה לא המקום הטבעי שלנו. נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך להצליח".


אבו פאני. לא כבש אתמול, אבל היה ממצטייני המשחק (אודי ציטיאט)

בינתיים בקבוצה ממשיכים גם בבניית הסגל ומי שצפוי להצטרף בימים הקרובים הוא החלוץ עוז פרץ. כפי שפרסמנו פרץ היה שחקן חופשי עד עתה, אלא שבחדרה הציעו לו להצטרף בשכר מינימום וכך יוכלו להעבירו בבקרה התקציבית. החלוץ שהתרשם מהמועדון הודיע כי יסכים להצעה וצפוי לעבור בבקרה עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי