זעם בסכנין על שחקני הקבוצה: "כולם הפקירו את העמדות"

שחקני בני סכנין מאוכזבים
שחקני בני סכנין מאוכזבים | דני מרון

גורמים בנועלת הטבלה בביקורת חריפה כלפי השחקנים בהפסד 2:1 לחדרה: "כולם מנסים להציל את המולדת, זה לא מקובל גם בגילאי נוער". בן זקן יישאר בתפקידו לפחות עד לפגרה, בקבוצה ינסו להכשיר את שלומי אזולאי הפצוע

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בבני סכנין עקב תוצאות הקבוצה והעובדה שהיא מדורגת אחרונה בטבלה לאחר חמישה מחזורים. במועדון מבכים את העובדה כי בקבוצה הושקעו כספים רבים העונה והקבוצה אכן העמידה סגל חזק בכדי להחזירה לפלייאוף העליון. מיד לאחר ההפסד האחרון 1:2 לחדרה, מעמדו של המאמן בני בן זקן התערער אך בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים לבצע שינויים תכופים בשבוע הקרוב ובן זקן צפוי לעמוד על הקווים גם בשבת מול הפועל חיפה.

במועדון הסבירו כי בעונה שעברה ההתנהלות הייתה פזיזה מדי בנוגע לשינויים בגזרת המאמן והדבר לא הביא לשינוי המתבקש. גם העובדה שלאחר המשחק ישנה פגרה תביא לכך שרק אז תתקבל החלטה לגבי המאמן. מעבר למעמדו המעורער בן זקן, ישנה ביקורת חריפה על שחקני הקבוצה בעקבות ההפסד מול חדרה. "יש יותר מדי שחקנים שהלכו להציל את המולדת בחיפה והפקירו את העמדות. זה לא מקובל גם בגילאי נוער ולבטח גם בבוגרים" אמר גורם בסכנין והוסיף: "כולם צריכים להבין שהעונה לא נחשוש לבצע שינויים משמעותיים גם בסגל".

מי שלא שיחק מול חדרה היה החלוץ שלומי אזולאי שנפצע באחד האימונים בשבוע שעבר וגם לא התאמן אתמול עם הקבוצה. היום, (שני) זכו השחקנים ליום חופשי וכבר מחר מקווים במועדון שהחלוץ ינסה לחזור לאימונים בכדי שיהיה כשיר למשחק בשבת. בנוסף, במועדון הגיבו לדיבורים על אי שיתופו של הקשר ישראל זגורי והבהירו כי ההחלטה הייתה מקצועית כאשר הצוות המקצועי החליט להכניס לסגל ברגע האחרון את אוסאמה חלאיילה הצעיר על חשבונו של הקשר.



אזולאי. מאמצים להכשירו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי