תחושות קשות ברעננה: "שיחקנו כמו קבוצה מהליגה הלאומית"

קורצקי
קורצקי | דני מרון

בקבוצה מהשרון לקחו קשה את התבוסה 3:0 לבני יהודה. שחקן בקבוצה אמר: "כשלא מביאים את הקבוצתיות ואת הלחימה, כך אנחנו נראים". ביקורת על ההרכב והחילופים לקורצקי, שהפסד למכבי חיפה יסכן את מעמדו כמאמן

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל רעננה לאחר התבוסה 3:0 לבני יהודה אתמול (שני) במשחק שהוגדר על ידי גורמים במועדון כאחד החלשים והמביכים של הקבוצה בשנתיים האחרונות. "שיחקנו כמו קבוצה מהליגה הלאומית", אמר גורם במועדון. "אנחנו חוזרים שוב למראות מהעונה שעברה וחשים כמו מי שנאבקים נגד הירידה ולא כדי להיות קבוצה טובה במרכז הטבלה".

המאמן מנחם קורצקי אמר אתמול כי זה היה המשחק החלש ביותר של הקבוצה מאז הוא הגיע ודברים שאמורים להשתנות בקרוב, מאחר שכך הפועל רעננה לא יכולה להיראות. אחר משחקני הקבוצה אמר: "כשלא מביאים את הרוח הקבוצתית ואת הלחימה במגרש כך אנחנו נראים ומפתיעים את עצמנו לרעה. יהיה השבוע מעניין להחזיר את השחקנים לשחק כדורגל אחר מאשר במחזורים האחרונים".

במועדון טוענים כי חסרונו של המגן עדי נמני הפצוע השפיע על חבריו, אבל שחקן בודד לא צריך להיות סיבה ליכולת קבוצתית כל כך חלשה. גם קורצקי זוכה בתוך המועדון לביקורת מקצועית נוקבת ואתמול היו טענות על ההרכב איתו פתח ועל החילופים שבוצעו במטרה להשוות את התוצאה, אך יצרו קו אחורי חשוף ופגיע לפני השוער אסף צור.

במחזור הקרוב תארח הפועל רעננה באצטדיון רמת גן את מכבי חיפה. במועדון מצפים להגעת קהל של כארבעת אלפים צופים, רובם מחיפה. בקבוצה סבורים שהמאמן חייב לבצע זעזוע מקצועי ותוצאת המשחק תשפיע על מעמדו של קורצקי. "דווקא מכבי חיפה יכולה להיות האתגר ממנו נחזור להיות הקבוצה המאומנת של שלהי העונה שעברה, כי אחרת הקו האדום כבר מלחיץ אותנו".


קורצקי. ספג ביקורות על  תפקודו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי