דאגה במכבי פ"ת לפני ב"ש: סולומון נטש את האימון

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט

הקשר סובב את רגלו וחש כאבים בקרסול, במועדון מקווים שיהיה כשיר לשבת. מרסיאל בספק גדול, ברוסו עשוי להחליף את סרסור בהרכב. שחקנים: "בשנים האחרונות לא הולך לנו בטרנר. אסור לנו להוציא אותם מהמשבר"

(גודל טקסט)

דאגה קלה במכבי פתח תקווה לאחר שהקשר מנור סולומון נטש הבוקר (שלישי) את האימון כתוצאה מכאבים באיזור הקרסול הפגוע, אשר גרם לו להיעדר ממשחקי הליגה מול הפועל חדרה ומכבי חיפה. במהלך האימון כדור פגע בכף הרגל של הקשר, גרם לסיבובה שמאלה וכתוצאה מכך סולומון הרגיש כאבים.

מחר ינסה הקשר לחזור להתאמן ובמלאבס מקווים מאוד שהוא יהיה כשיר לקראת המשחק החשוב של קבוצתו מול הפועל ב"ש באיצטדיון טרנר (שבת, 20:30 בספורט4). בפ"ת שוללים בשלב זה את האפשרות שהשחקן יעבור צילום נוסף ומעדיפים כרגע לתת לו לנוח.

מי שעדיין לא חזר לאימונים הוא הבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל, שהרגיש כאבים מתחת לברך ובגינם החמיץ את המשחק האחרון וגם היום הוא עבר טיפולים על-מנת להכשירו. כרגע הוא נמצא בספק גדול למשחק בב"ש. לעומת זאת, מוחמד סרסור שסובב את הברך עורך אימוני ריצה וצפוי להיות בסגל. בכל אופן, הקשר דידייה ברוסו עשוי לפתוח במקומו בהרכב.

בפ"ת יודעים שהמשחק בשבת בטרנר יהיה המבחן הגדול שלהם העונה: "בשנים האחרונות לא הלך לנו באיצטדיון הזה. קיבלנו חמישייה לפני שנתיים וגם לפני שלוש" אמרו שחקנים. "הגיע הזמן לשנות את המאזן שם. אנחנו מודעים למצב של ב"ש וללחץ בו הם נמצאים אבל אסור לנו להיות אלו שמוציאים אותם מהמשבר" אמרו. במטרה להמשיך את פתיחת העונה החיובית ולאחר טורניר האוהדים המוצלח שנערך בשבוע שעבר, הנהלת הקבוצה תוציא הסעה לאוהדים במחיר של 25 שקלים הלוך חזור.


מנור סולומון. ינסה לשוב לאימונים לקראת המשחק בב"ש (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי