אורן ביטון התאושש, עשוי להיכלל בסגל מול מכבי פ"ת

אורן ביטון
אורן ביטון | אודי ציטיאט

המגן, שנפגע לפני מספר שבועות בברכו והתעורר חשש שמא מדובר בפגיעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, שב לאימונים מלאים. למרות התפוקה העלובה של החלק הקדמי, שהר לא בתוכניות. וגם: האלופה תעניק לאלישע פרחים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפתח היום (רביעי) את הכנותיה לקראת משחקה בשבת (20:30, ישיר בספורט4) מול מכבי פתח תקווה, בידיעה שהפעם יש לה סיכוי טוב – לפחות מבחינה סטטיסטית – להשאיר את הנקודות בבית ועל הדרך להשיג ניצחון בכורה העונה. הפעם האחרונה שהמלבסים ניצחו בבאר שבע הייתה ב-2 במאי 2010, בווסרמיל. אז זה נגמר ב-1:4 במסגרת הפלייאוף האמצעי. מאמנה של מכבי פ"ת, אלישע לוי, ייפגש לראשונה מול קבוצתו הקודמת, לפני מינוייו למאמן הנבחרת, ואולי ישמח לדעת שהאקסית מתכוונת להעניק לו זר פרחים לפני המשחק.

בינתיים מסתמן פתרון למצוקת המגן השמאלי של המארחת: אורן ביטון התאושש כמעט לחלוטין מפציעתו ועשוי לחזור לסגל כבר במחזור הקרוב. המגן השמאלי הצעיר שנפצע לפני מספר שבועות בברכו והתעורר חשש שמא מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, חזר לאחרונה לאימונים מלאים וייתכן שיילקח בחשבון לקראת שבת. בינתיים נמצאה סוף סוף חלופה הולמת לביטון. קבלו את מיחאי קורהוט, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, הציג יכולת משופרת בתיקו המאופס מול מכבי חיפה, ושיפר את מעמדו. לספורט1 נודע כי ערב המחזור הקודם של ליגת האומות שוחח קורהוט עם מאמן נבחרת הונגריה, ברנד שטורק, ולמד מפיו כי הוחלט שלא לזמן אותו לנבחרת בגלל פציעתו ומיעוט המשחקים שבהם שותף במדי קבוצתו הישראלית.

ועדיין מספיחי התיקו בסמי עופר: הבלם חתאם עבד אלחמיד נטש את המגרש לאחר שהתלונן על רגישות בשרירי הבטן, ובבדיקה ראשונית הוסר החשש שמדובר בפגיעה חמורה. בצוות הרפואי מקווים שהבלם יהיה כשיר למשחק הקרוב, בדומה ללואי טאהא שיעמוד לרשות הצוות המקצועי. למרות התפוקה העלובה של החלק הקדמי, החלוץ בן שהר לא ממש בתוכניות, ובשניים משלושת המחזורים האחרונים הודח מהסגל "מסיבות מקצועות", כהגדרת המאמן בכר. גורמים בקבוצה ציינו כי החזרתו של מלך השערים לסגל ואחר כך לעניינים תיחשב בעיניהם כמהלך מפתיע לנוכח האירועים האחרונים.


לא בתוכניות של ברק בכר. בן שהר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי