"אם טאפוקו היה בב"ש או מכבי ת"א, כולם היו מדברים עליו"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | דני מרון

גורמים במוליכת הטבלה מרוצים מיכולתו של הקשר הצרפתי לו יש חוזה לשנתיים. בקבוצה שומרים על דריכות למרות ההצלחה האדירה: "אוגרים נקודות לרגעים קשים יותר" ומחכים לתוצאות הMRI של אבבה שתברר את חומרת פציעתו

(גודל טקסט)

ממרומי המקום הראשון בליגת העל, שחקני הפועל חדרה חזרו היום (רביעי) לאימונים והחלו בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב מול הפועל קריית שמונה. במועדון ממשיכים לחיות את החלום כאשר המאמן ניסו אביטן המשיך בשיחות הרגילות שלו עם שחקני הקבוצה וביקש מהם 'לרדת לקרקע' ולשמור על דריכות והכנות כפי שעשו עד כה העונה. "כולם מבינים שזה לא המקום הטבעי שלנו ואנחנו מנסים לאגור נקודות לרגעים פחות טובים העונה" אמרו בחדרה. במועדון מודים כי חלק גדול בהצלחה שייך לשחקנים הזרים שנבחרו בקפידה העונה ונראים כבינגו גדול של אביטן והצוות שלו.

בחדרה טוענים כי אומנם מי שמקבלים את מירב תשומת הלב הם שחקני התקפה כמו לוסיו ופרדי פלומיין אבל מי שמרשים לא פחות העונה הוא הקשר קווין טאפוקו. במהלך הקיץ, החתימה חדרה את כל השחקנים הזרים על חוזה לשנתיים אבל לטאפוקו כמו לפלומיין, יש תגי מחיר והסכום עבור טאפוקו הוא 400 אלף יורו. בחדרה מודים כי מדובר בסכום נמוך יחסית אבל בטוחים כי לאור ההצלחה העונה והיחס המיוחד לו זוכים השחקנים, המועדון יצליח להשאיר את השחקנים עד תום תקופת החוזה בקבוצה. "טאפוקו הוא שחקן ברמה גבוהה ואם היה בבאר שבע או מכבי תל אביב אז כל המדינה הייתה מדברת עליו" אמרו בחדרה.

בינתיים, בקבוצה צפויים לקבל במהלך היום את תוצאות הפיענוח בדיקת ה-MRI של הקפטן יעקב אבבה, אז גם יתברר כמה זמן ייעדר השחקן מהמגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי