איביץ' מנסה למצוא פתרון: "כשמיכה משותק אנחנו נעלמים"

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים בסיום
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים בסיום | דני מרון

במכבי תל אביב ראו כיצד הפועל ת"א הצליחה לעצור את הקישור והובילה לכך שעטר ואצילי כמעט שלא הורגשו בדרבי, המאמן וצוותו כבר פועלים בנושא. וגם: חשש מעומס על שחקני הנבחרת אחרי שבקשה בנוגע לאלי דסה נדחתה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהציגו יכולת פושרת שלשום (שני) בדרבי מול הפועל תל אביב (0:0) ופעם נוספת שיחקו בקצב איטי וכמעט ללא יצירתיות. 

הצהובים גם מבינים כי שיטת המשחק של הפועל ת"א בדרבי, שנטרלה כמעט לחלוטין את המערך ההתקפה שלהם, צפויה לחזור מדי שבוע – בעיקר במשחקים מול קבוצות תחתית – וכעת המאמן ולדימיר איביץ' וצוותו בשלב הסקת מסקנות ובניסיון למצוא מערך שיפרוץ בונקרים ויאפשר לשחקני ההתקפה להראות את יכולותיהם.

בסביבת המועדון טוענים: "מאמני קבוצות ליגת העל ראו את הדרבי ואת השיטה של קובי רפואה. כשדור מיכה לא השחקן הדומיננטי, כפי שהצליחה לשתק אותו הפועל ת"א, אלירן עטר ועומר אצילי לא מקבלים כדורים ונעלמים התקפית".

נושא נוסף אשר במכבי תל אביב עוקבים אחריו קשור לזימונים של שרן ייני, איתן טיבי, אלי דסה, דור פרץ, דן גלזר ודור מיכה. במועדון חוששים מעומס שיהיה לכל הפחות על שרן ייני, אלי דסה ודור פרץ שצפויים לשחק נגד סקוטלנד ואלבניה 180 דקות. מתברר שגורם במועדון שוחח עם אחד מהבכירים בנבחרת ישראל לפני משחק הידידות נגד צפון אירלנד וביקש להוריד דקות מאלי דסה במשחק בבלפסט, בקשה שלא נענתה.

עד חלון ההעברות בחודש ינואר יש עדיין שלושה חודשים והבדיקות לשינוי בסגל על ידי החתמת שחקנים זרים וישראלים, כולל בן שהר, נמשכות. לפחות שלושה או ארבעה שחקנים מהסגל הנוכחי עשויים להימכר או להיות מושאלים.


במכבי ת"א רצו שדסה יזכה למנוחה, רוטנשטיינר והרצוג לא התחשבו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי