"לוי גרסיה שחקן ברמה הכי גבוהה באירופה ואני לא מגזים"

לוי גרסיה
לוי גרסיה | אודי ציטיאט

אחרי הניצחון על בית"ר, עדן שמיר - קפטן ק"ש - דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והחמיא לשחקן הרכש: "יש לו יכולות פיזיות אולי הכי טובות שראיתי". עזיבת האסלביינק: "משהו השתחרר אצל השחקנים". וגם: הפועל חדרה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים ורגע לפני המשחק מול הפועל חדרה במסגרת המחזור השישי בליגת העל, עדן שמיר – קפטן קריית שמונה – דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של103FM והתייחס לעזיבת נייג'ל האסלביינק, התרשמותו מלוי גרסיה ונוכחותו של הבעלים איזי שרצקי.


עזיבת האסלביינק: "אין ספק שנייג'ל היה מאוד דומיננטי במשחק שלנו. הרבה כדורים היו הולכים אליו והיינו מחפשים אותו הרבה. אני חשוב שכשהוא עזב דברים השתחררו אצל שחקנים אחרים. עכשיו קריית שמונה הרבה יותר קבוצתית והעומס מתחלק שווה בין כולם. הוא באמת עזב אותנו במכה ויום אחרי זה כבר נחתו כאן שני זרים. זה הפתיע אותנו, אבל הצלחנו להתמודד עם זה. נייג'ל שחקן מצוין, אבל יש עוד עשרה שחקנים בקבוצה. החדשים שהגיעו התחברו היטב והצלחנו להתגבר בצורה טובה".


התרשמותו מלוי גרסיה: "שחקן מצוין. הוא רק בן 20 ואם הוא יידע להיפתח ולייעל את עצמו הוא יהיה מדהים. יש לו יכולות פיזיות אולי הכי טובות שראיתי. הרמה הכי גבוהה באירופה ואני לא מגזים. גם דזיוגאס ברטקוס, השוער הזר, נותן לנו המון ביטחון, שקט וניסיון. הוא קורא סיטואציות במשחק ברמה גבוהה ומרגישים את זה. הוא בסגל של נבחרת ליטא וזה מורגש".



"יכולות פיזיות הכי טובות שראיתי". לוי גרסיה (אודי ציטיאט)


 

הניצחון על בית"ר ירושלים: "עקצנו אותם? אני לא חושב. הייתה עליונות שלנו ושמחנו מאוד מכך שהשגנו שלוש נקודות".


המשחק הקרוב מול מוליכת הטבלה הפועל חדרה: "מגיע להם את הכבוד לו הם ראויים. הם סוג של הפתעת העונה עד כה. ניתן להם את מלוא הכבוד ונתכונן כפי שאנחנו מתכוננים לכל משחק".


השתלבות בפלייאוף העליון: "יש עוד המון זמן עד אז. קודם כל ננסה להמשיך לשמור על יציבות ונקווה שנמשיך ללכת בדרך הזו. יציבות זה הדבר החשוב ביותר".


מערכת היחסים המורכבת בין חיים סילבס לאיזי שרצקי: "שמע, אני אגיד לך האמת, אני לא יודע מה טיב השיחה ביניהם. פחות מודע למה שקורה ביניהם".



"יציבות זה הדבר הכי חשוב". עדן שמיר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי