לידור כהן לא התאמן, בפ"ת בטוחים: "מסוגלים לנצח בטרנר"

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

החלוץ זכה למנוחה, אך במועדון מאמינים שיהיה כשיר לב"ש (שבת ב-20:30, ישיר בספורט4). כדי לא לקחת סיכונים: יעבור צילום ביום ראשון. שחקן: "אנחנו לא באים לשחק על תוצאה". הקבוצה תשחק בפגרה מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה המשיכו הבוקר (חמישי)  בהכנות לקראת המשחק ביום שבת (20:30, ישיר בספורט4) מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור השישי בליגת העל, במה שמסמנים במועדון כמפכש מפתח לקראת המשך העונה.

הקשר מנור סולומון והבלם ז'והאן מרסיאל קיימו אימון מלא נוסף ויהיו כשירים להתמודדות, אך מי שלא התאמן הוא הקשר לידור כהן שסובל מכאבים בשרירי הבטן, כאשר גם בשבוע שעבר הוא לא התאמן ביום חמישי אך לבסוף ערך אימון מסכם ושיחק. בפ"ת העדיפו שלא לסכנו היום, וההערכות הן שהוא יתאמן מחר ויהיה כשיר להתמודדות. בכל אופן, ביום ראשון, לאחר המשחק, הוא צפוי לעבור צילום אולטרסאונד, על מנת לשלול פציעה חמורה יותר.

בינתיים, המאמן אלישע לוי לא תרגל הבוקר את ההרכב, וצפוי לעשות זאת מחר, אך בכל מקרה, נראה שלוי ישחק עם שני בלמים ולא עם שלושה. "אנחנו יודעים שזה לא יהיה משחק קל, אבל הוכחנו השנה שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב. ברור שתיקו שם לא יהיה רע, אבל אנחנו לא באים במטרה לשחק על תוצאה. אנחנו מסוגלים לנצח שם". אמרו שחקנים במועדון.

לאחר המשחק, בפ"ת ייצאו לפגרה של שבועיים, אך ביום רביעי הבא תקיים  הקבוצה הקבוצה משחק אימון מול בית"ר ירושלים בשעות הבוקר, שייערך במתחם האימונים בית וגן.


העדיפו לא לסכן אותו. לידור כהן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי