"הובהר לשהר מה יקרה, שום דבר לא בא לו בהפתעה"

ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס
ז'וליאן סטו, בן שהר, יאניס אנסטיס | מאיר אבן חיים

הפועל ב"ש מתכוננת למכבי פ"ת במטרה לרשום ניצחון ליגה ראשון, החלוץ הוזמן לסגל רחב המונה 22 שחקנים שיצומצם לקראת המפגש בטרנר. לפני המשחק ייערך טקס לאלישע לוי. בקבוצה מעודדים ממצבו של אלחמיד. ממן בספק

(גודל טקסט)

לאחר חמישה מחזורים מתסכלים, הפועל באר שבע תחדש מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) את ניסיונותיה לזכות בניצחון ליגה ראשון העונה כשתארח את מכבי פתח תקווה. הקבוצה של אלישע לוי ויוסי בניון לא ניצחה בבירת הנגב מחודש מאי 2010, ובשלוש העונות האחרונות האדומים חגגו על חשבונה. לפני המשחק ייערך טקס קצר שבו צפוי אלישע לוי לקבל מהמארחת מגן הוקרה על תרומתו בשלוש העונות שבהן אימן אותה. המאמן ברק בכר שתפס את מקומו של אלישע וזכה בשלוש אליפויות רצופות החמיא לקודמו בתפקיד. "הוא עשה פה שלוש שנים יפות והשאיר בסיס טוב", אמר בכר.

החלוץ בן שהר, שכבש נגד מכבי פ"ת על בסיס קבוע לפני שהשדים יצאו מהבקבוק, מבין שהוא לא בתוכניות ולא מסיבות מקצועיות. כלפי חוץ מנסה מלך השערים הבאר שבעי לשדר נחישות וחוסן למרות הפיחות הדרמטי במעמדו, אבל מתחת לקליפה החיצונית מתחוללת סערת רגשות. האיש שחתום על קרוב ל-50 שערים במדים האדומים הוזז הצידה, מתקשה לעכל את העובדה שבשניים מתוך שלושת המחזורים האחרונים הדיחו אותו מהסגל.

בכר הזמין למחר 22 שחקנים, כולל שהר, ורק אז ינפה ארבעה מתוכם. ואז יידע החלוץ באופן רשמי אם הוא ברשימת ה-18 או מחוצה לה. כך או אחרת, שני הצדדים מבינים שבחודש ינואר הפרידה תהיה כנראה בלתי נמנעת. "עוד לפני סגירת החלון של ינואר הובהר לשהר מה עומד לקרות בקבוצה, הוא ידע שמצטרפים שחקנים חדשים לחלק הקדמי, שום דבר לא בא לו בהפתעה", אומרים בטרנר.

בקבוצה שאבו עידוד מהשיפור במצבו של חאתם עאבד אלחמיד, והבלם שנפצע בתיקו המאופס מול מכבי חיפה יעמוד לרשות הצוות המקצועי. בחלק הקדמי מתוכננים מספר שינויים, אך כאשר נדמה היה שחנן ממן יחזור להרכב על חשבונו של נייג'ל האסלביינק, התלונן הקשר שהגיע מהפועל חיפה על מיחושים בבטנו ונעדר מהאימון. שיתופו מחר מוטל בספק. שלושה מבין ארבעת המוזמנים לנבחרת, אריאל הרוש, שיר צדק, ובן ביטון, מרכיבים את פיקוד העורף הדרומי ששומר על יציבות. המוזמן הרביעי, דיא סבע, אמור לשתף מחר פעולה עם עדן בן בסט.

אריק סאבו, המוזמן הטרי לנבחרת סלובקיה, יצטרף בתחילת השבוע לחבריו לקראת משחק הידידות מול שבדיה ביום שלישי הבא. ג'ון אוגו זומן לצמד משחקיה של נבחרת ניגריה מול לוב במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. טוני וואקמה, חברו הטוב של הגרזן הניגרי, פתח בסערה את הקדנציה שלו במדי טרבזונספור, עם צמד לרשתה של גלאטסראיי, ומאז הוריד הילוך. מחצית ממיליון היורו שהטורקים שילמו בעדו הועברה לבאר שבע. הפקדת 500 אלף היורו הנותרים מתוזמנת לחודש ינואר.



שהר. הפרידה בינואר בלתי נמנעת (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי