אוהדי חיפה קיללו את שחר: "נבדוק כיצד אפשר להשתפר"

פרד רוטן, רפי אוסמו
פרד רוטן, רפי אוסמו | עדי אבישי

הקהל איבד את העשתונות לאחר ה-1:1 - חפצים נזרקו למגרש, רוטן ספג קריאות "תתפטר" ועשרות גידפו את ראשי המועדון. הנשיא, שניסה להרגיע אותם, התייחס למקרה: "סימן שאכפת להם". רוטן: "זה לא נראה טוב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה קרובה הערב (שבת) לחזור למסלול הניצחונות כשהובילה 0:1 על הפועל רעננה במשחק שהתקיים באצטדיון רמת-גן, אך טעות קשה של גיא חיימוב בדקה ה-91 סידרה לדייגו מרטין אלאניס המחליף שער קל. קודם לכן, פעולה מצוינת של ג'ורג' מנדג'ק הובילה לשער עצמי של דין מימוני בדקה ה-55.


בדקה ה-87, עוד לפני השער הדרמטי שספגו הירוקים, פרד רוטן ביצע חילוף הגנתי כשהכניס את עאיד חבשי על חשבונו של שלומי אזולאי והקהל של מכבי חיפה – שלא אהב את הצעד של ההולנדי – הגיב בשריקות בוז וקריאות "תתפטר". לאחר הגול האוהדים המשיכו לקרוא למאמן לסיים את תפקידו והשליכו לעבר הספסל שקית גרעינים.


הקהל הירוק אף הגדיל לעשות כשבסיום ההתמודדות, עשרות אוהדים חיכו לשחקנים ביציאה מהאוטובוס וקיללו את מנהל הטכני מו אלאך ואת המאמן פרד רוטן. כשבעלי הקבוצה יעקב שחר שם לב למקרה, הוא ניגש לאותם אוהדים במטרה להרגיעם, וספק קללות גם הוא מחלקם. בהחלט מחזה לא נעים.


יעקב שחר אמר בסיום: "כמו כל אוהדי הקבוצה שבאו למשחק ורבים שצפו בו בטלוויזיה, יצאתי מאוכזב מהתוצאה ובעיקר ממספר רב של החמצות מצד השחקנים שלנו. לאחר המשחק בצאתנו מהאצטדיון הפגינו כנגד השחקנים המאמנים ונגדי כמה עשרות אוהדים צעירים. אני מקבל זאת בהבנה, סימן שכואב לכם, שאתם דואגים ומאוד אכפת לכם. לביקורת עניינית אני תמיד מקשיב. אנו נשב בפגרה ונבדוק כיצד ניתן לשפר את המצב".



מקבל את המחאה בהבנה. יעקב שחר בסיום המשחק ברמת-גן (עדי אבישי)


רוטן אמר בסיום: "הלחץ השפיע עלינו ב-20 הדקות האחרונות. זה קורה שוב ושוב וזה לא נראה טוב. זה מרגיש כמו הפסד. קצב הניצחונות שלנו לא מספק, אנחנו חייבים לנצח יותר וזו המסקנה".

הטעות של חיימוב: "אנחנו מפסידים ביחד ומנצחים ביחד. אנחנו קבוצה ואני לעולם לא אשפוט שחקן על טעות שהוא עשה".

הכנסתו של חבשי על חשבון אזולאי: "יש לי ביטחון במחליפים שלי וזו אחריות שלי. אני רוצה לצפות במשחק שוב ואז אוכל להגיד מה היה האפקט של החילוף. זה נורמלי שיש לחץ במועדון כזה גדול, גם על המאמן וגם על השחקנים".

 


נקודה דרמטית. מנחם קורצקי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי