כעס בהפועל חיפה, כץ: "כרגע אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה"

גל אראל, שון גולדברג, דור מלול
גל אראל, שון גולדברג, דור מלול | מאור אלקסלסי

הבעלים זועם על התנהלות הקבוצה ("ה-0:5 על מכבי נתניה במחזור הראשון היה הדבר הכי גרוע שקרה לנו") ומתכוון להגיע לישראל כבר בשבוע הבא. תמאש, גינסארי ושטקוס ייצאו למשחקי הנבחרות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כעס רב בקרב אנשי הפועל חיפה אחר התבוסה הביתית 3:0 לבני סכנין אתמול (שבת). במועדון זועמים לא רק על ההפסד הכואב אלא בעיקר על התנהלות השחקנים בעיקר במחצית השנייה, כאשר פעם אחר פעם הגיעו שחקני סכנין לשערו של שטקוס שלמרות שספג שלושה שערים, הציל עוד ארבעה מצבים בטוחים. המאמן ניר קלינגר הביע את כעסו כאשר אמר: "הופתעתי מהמחצית השנייה. זו הייתה כניעה, חוסר אישיות או כל דבר אחר אבל זה לא מקובל עלי ולא יעבור לסדר היום".

גם הבעלים יואב כץ, שראה את המשחק מארה"ב, זעם: "כרגע אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה. עשינו הרבה שגיאות מקצועיות מתחילת העונה ונצטרך ללמוד מהן ולעשות את השינויים המתאימים. ה-0:5 מול מכבי נתניה במחזור הראשון זה הדבר הכי גרוע שקרה לנו העונה ומאז לא התאוששנו". מי שזכו לביקורת הם בעיקר שחקני ההגנה כאשר גם דור מלול וגם שון גולדברג היו לא מרוכזים בשני צידי המגרש והשילוב בין גבריאל תאמאש לבין ריקי מיטרבסקי היה חלש. "זאת לא הייתה הפועל חיפה של ניר קלינגר. הפקרנו את ההגנה ונראנו כמו קבוצת תחתית" אמר אחד השחקנים.

קלינגר מתכוון לערוך שיחה כבר בימים הקרובים ואילו כץ, שינחת בישראל בשבוע הבא, מתכוון לערוך אסיפה קשה. כץ ינחת בצוותא עם שחקני הנבחרות השונות שייעדרו בשבוע וחצי הקרובות כמו ארנסטס שטקוס, ראדו גינסארי וגבריאל תאמאש שקיבל זימון לחזור לנבחרת לאחר ארבע שנים. אגב, תאמאש תפס לא מעט כותרות לאחרונה בתקשורת הרומנית וזאת בעיקר בשל התספורת החדשה שלו.


הכי חלשים בליגה? שחקני הפועל חיפה המומים אמש בסמי עופר (מאור אלקסלסי)
כץ.
כץ. "עשינו הרבה שגיאות מקצועיות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי