בכר חזר בו מהתנועה שביצע לעבר הקהל: "גם לי נפלט לפעמים"

בן שהר, ברק בכר, אביתר אילוז
בן שהר, ברק בכר, אביתר אילוז | דני מרון

המאמן הגיב בביטול לשריקות לאחר החילוף של שהר, אך התנצל: "זה לא מתאים ואני מצטער". החלוץ ניהל שיחה צפופה עם ברקת. אלחמיד: "עברתי תקופה מתישה, אני שמח שאנשים משנים את דעתם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

איך שכדור מסתובב לו: רק לפני שבוע לא היה לבן שהר מקום בסגל, בקושי ספרו אותו והראו לו את הדרך החוצה. נדמה היה שבכמה בתים בישראל יצרו טבלת ייאוש וסימנו את הימים שנותרו עד חודש ינואר, לקראת הפרדת כוחות בלתי נמנעת. אלא שלשמחתם של אוהדי הפועל באר שבע מישהו יצר תפנית חדה בעלילה. הרעלת הקיבה של חנן ממן עליה דווח בסוף השבוע ופציעה פתאומית של עדן בן בסט, וכמובן "יכולתו הטובה של שהר באימונים", גרמו להחזרתו של מלך השערים להרכבה של האלופה.

מי שכבש 50 שערים בשלוש העונות האחרונות, שתיים מתוכן עם מאזן דו-ספרתי בליגה, הוכיח שהעבודה מוכרת לו היטב. שהר בעט החוצה את המטענים הרעים, והתפוצץ על המגרש עם צמד מסחרר, כמו בימים היפים. הקהל התאהב בו מחדש, והרעיד את טרנר בשריקות בוז במחאה על ההחלטה להוריד אותו לספסל בדקה ה-63. המאמן ברק בכר הגיב לקריאות בתנועת יד, שהיו אוהדים שפירשו אותה כתנועת ביטול, ובסיום הזדרז להודות בטעותו. וכה אמר בכר: "הקהל שלנו הוא האחרון שיכולים לבוא אליו בטענות. גם לי 'נפלט' לפעמים, קורה. זה לא מתאים. אני מתנצל ומצטער".

על ההחלטה להציב את שהר בהרכב, הוסיף המאמן: "שהר היה מאוד חד באימונים. אני שמח בשבילו. הוא שיחק כדי לתת תפוקה והוא נתן אותה בגדול. היה לו משחק מצוין, כמו לעשרת השחקנים שהיו לצדו. ניצחנו אחרי כל-כך הרבה זמן ואני רוצה לפרגן לכולם".


בעט החוצה את המטענים הרעים. בן שהר (דני מרון)

חזרתו של שהר לעניינים סידרה את הקלפים בחפיסה האדומה, ואת חוסר הסדר בחלק הקדמי. נייג'ל האסלביינק ודיא סבע שביטלו זה את זה במקום להפרות האחד את האחר במשחקים הקודמים, יידרשו לחשב מסלול מחדש. עם חלוץ כמו שהר, שמטריד את ההגנה, הרבה יותר קל לבשל ולהוציא לפועל, בדיוק כפי שנייג'ל עשה עם בישול השער השני אמש, שסידר לסבע את הספתח בטרנר.

החיוניות של שהר הייתה כה בולטת, ויהיה מעניין להיווכח כיצד מעסיקיו ינהגו בו בשבועות הקרובים. המבחן הקרוב יהיה במחזור הבא, מול רעננה לאחר פגרת הנבחרת, כשבן-בסט יהיה כשיר. ומה יהיה בינואר? האם שוב יתנו לו להבין שלא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב? הימור שלנו: עוד כמה תצוגות תכלית כאלה והנושא יוסר מסדר היום.

אגב, בסיום המשחק נצפו החלוץ ונשיאת המועדון, אלונה ברקת, כשהם מנהלים שיחה צפופה, בארבע עיניים, ובמועדון מקווים שנוצרו התנאים המתאימים לפתיחת דף חדש בין הצדדים. עוד שחקן שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה הוא מיחאי קורהוט, שהוחזר מחו"ל "בצו 8" בעקבות פציעתו של אורן ביטון ועזיבתו של שמואל שיימן לבית"ר ירושלים. המגן ההונגרי הולך ומשתפר, ואמש בא על שכרו עם שער ליגה ראשון במדים האדומים.


הולך ומשתפר. קורהוט (דני מרון)

השוער אריאל הרוש יצא בהרגשה טובה מהמשחק, וההערכה בקרב חבריו לקבוצה היא שכפפות השוער הראשון של הנבחרת יופקדו בידיו לקראת צמד המשחקים, מול סקוטלנד ואלבניה בגביע האומות. מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, היה יכול להתרשם גם מיכולתו של חתאם אלחמיד שהיה במיטבו.  "אשמח מאוד אם אקבל זימון לנבחרת", אמר אלחמיד ואחר-כך הוסיף: "עברתי תקופה ארוכה ומתישה ואני שמח שחזרתי לעצמי, ובעזרת השם אמשיך ככה. משמח אותי לגרום לאנשים לשנות את הדעה שלהם לגביי. כולנו עושים הכל כדי להיראות טוב. דיברנו בינינו השחקנים עד כמה המשחק הזה חשוב, והפעם זה 'התפוצץ'".

לראשונה מאז ששוחרר מבית החולים סורוקה, שם אושפז לפני יותר מחודש בעקבות מיחושים שונים, הופיע עוזר המאמן אליניב ברדה בטרנר. עדיין לא במדי ייצוג, ולא בתפקיד, השתתף ברדה בתדריך הקבוצתי שהתקיים לפני שריקת הפתיחה, ובמחצית נכנס לחדר ההלבשה. בעוד כשבועיים אמור ברדה לעבור ביקורת רפואית, בתקווה שאחריה יוכל לחדש את פעילותו במועדון באופן הדרגתי.


בדרך לנבחרת? אלחמיד חוגג עם חבריו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי