קינדה צפוי לפתוח: "אפשר להוציא נקודות מהפועל תל אביב"

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר אמור לעלות ב-11 של מ.ס אשדוד לראשונה העונה במפגש מול האדומים (שני ב-20:30, ספורט1). שחקן בקבוצה: "התבוסה לנתניה יושבת לנו בראש". מילבסקי קיים שיחות אישיות עם השחקנים, ג'ראפי יחזור לשער

(גודל טקסט)

ב-מ.ס אשדוד פעלו השבוע על מנת לשים מאחור את האווירה הקשה סביב ההפסד 4:1 למכבי נתניה באצטדיון הביתי. מחר (שני ב-20:30, ישיר בספורט1) תתארח החבורה של בלגויה מילבסקי באצטדיון המושבה אצל הפועל תל אביב בתקווה לצבור נקודות.

בימים האחרונים קיים מילבסקי שיחות אישיות וקבוצתיות. לצד ביקורת מקצועית נוקבת על חלק מהשחקנים, המאמן הבהיר שהוא מאמין בכל שחקן בקבוצה ובטוח שיכולת חלשה כמו זו שהקבוצה הפגינה מול מכבי נתניה לא תחזור יותר.

המאמן הכין שני מערכים לקראת המשחק, אך מסתמן ששוב יתחיל עם שלושה בלמים זאת בשל המערך ההתקפי בו צפויה לעלות הפועל תל אביב. מילבסקי מתכנן להציב שמירה קרובה על עומר דמארי ורועי זיקרי.


תוספת כוח משמעותי למילבסקי. גדי קינדה (דני מרון)

מי שאמור לקבל את חולצת ההרכב הוא גדי קינדה, שצפוי לפתוח ב-11 לראשונה העונה לאחר שבשני המשחקים האחרונים עלה כמחליף, זאת לאחר שבעה חודשי היעדרות בשל קרע ברצועה הצולבת. לשער ישוב יואב ג'ראפי, שנעדר מההפסד לננתיה בשל מחלה.

"התבוסה לנתניה יושבת לנו בראש", אמר שחקן בקבוצה לספורט. "בכדורגל שום משחק לא ודמה לזה שהיה לפניו. דווקא הפועל תל אביב זה אתגר שאפשר לחזור ממנו עם נקודות ולצאת לפגרת הנבחרות בשקט ובצורה שתאפשר לנו להתכונן היטב לקראת בית"ר ירושלים".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, עמית ביטון, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', גיל כהן (בנצי מושל), לאונרד אווסו, גדי קינדה, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי