לוזון: "לא התפרקנו, היו דברים טובים", צפוי להישאר בתפקידו

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב איביץ' סירב להסביר בסיום המשחק מדוע החליט להשאיר את אלירן עטר על הספסל. על חדרה: "אם ינצחו אותנו, מתפתח כאן משהו מעניין מאוד"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי – ונצמדה להפועל חדרה מובילת הטבלה. שני השערים של סגנית האלופה הובקעו מרגלי עומר אצילי, שהקפיד לא לחגוג מול אוהדי קבוצתו לשעבר. בעקבות ההפסד ירדה בית"ר ירושלים למקום האחרון בטבלה.


סגנית האלופה לא הציגה יכולת שיא, והמאמן ולאדן איביץ' התייחס לנושא בסיום: "אני לא חושב שזה היה המשחק הרע ביותר שלנו, הגיע לנו ניצחון. אני לא מרוצה מהרמה בה שיחקנו, אבל לא שזה היה המשחק הרע ביותר שלנו. במחצית השנייה איבדנו ביטחון וזה משהו שצריך לשפר ואדבר עם השחקנים על כך. היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח".


המאמן הסרבי סירב להסביר בסיום המשחק מדוע החליט להשאיר את אלירן עטר על הספסל במשך כל המשחק ומדוע בחר להעלות מהספסל את דור מיכה, והתייחס בסיום ליריבה הבאה הפועל חדרה: "יש לנו משחק נגד חדרה, צריכים להתכונן. הם הפתעה ופתחו חזק את העונה ואם הם ינצחו אותנו, מתפתח כאן משהו מעניין מאוד". 




איביץ'. לא אהב את איבוד הביטחון במחצית השנייה (דני מרון)

 

כובש הצמד עומר אצילי אמר בסיום: "שמח שכבשתי. זה ניצחון חשוב לא חגגתי כי היו לי פה שלוש שנים נפלאות. מסתכל על מכבי תל אביב וזה הכל. אין קל בליגה ורואים את זה כל שבוע כשיורקים דם בשביל תוצאה טובה. נקווה שנמשיך ככה ונשיג את המטרות שלנו. הרוטציה? תחרות גדולה לכולם. כולם נותנים הכל באימונים כדי לשחק. שמח שהכדורים נכנסו לי. מקווה להמשיך ביכולת הזאת".

העובדה שלא זומן לנבחרת ישראל: "נקווה שהנבחרת תעשה תוצאה טובה, כולם מחכים לזה ואולי נגיע לטורניר גדול. אני מרגיש טוב וכל משחק רוצה להוכיח את עצמי ומאמין שאם אמשיך ככה אהיה בנבחרת".

 

בבית"ר ירושלים ראשי המועדון התאכזבו מאוד מהיכולת הירודה שהציגה בית"ר, בעיקר אל מול החולשה שגם האורחת הפגינה. מעמדו של המאמן גיא לוזון עדיין מעורער וישנם גורמים במערכת שחושבים ששדרוש שינוי בעמדת המאמן, אך נכון לעכשיו ההחלטה המסתמנת היא שלוזון יישאר בתפקידו ויקבל קרדיט במשחקים הבאים. לוזון עצמו אמר בסיום: "מתסכל, מתסכל מאוד. במחצית נראשונה היה קרב חפירות באמצע והמשחק רובו ככולו התנהל שם. לא יזמנו מספיק. במחצית עשיתי שינוי שאני חושב שהביא דברים טובים. לא חשבתי לפתוח ככה כי ידעתי שהם באים עם שלישייה חזקה באמצע. מחצית ראשונה הייתה שקולה. אני חושב שכל השחקנים עשו הכל. יכולים לקחת הרבה מאוד דברים חיוביים להמשך. אם נמשיך להיראות כקבוצה כמו במשחק הזה, ניקח נקודות אם ירצו או לא ירצו".


 


לוזון. נשאר המאמן, בינתיים (דני מרון)

 

"מצבנו בטבלה לא טוב בלשון המעטה", המשיך המאמן. "אבל מהמשחק היום אפשר לקחת הרבה דברים טובים ואם נמשיך ככה, ניקח נקודות בהמשך. בית"ר היום עשתה הכול, לא התפרקנו, לא נראינו כמו במשחק בקריית שמונה. משה חוגג אמר לי ולשחקנים שמבחינתו הוא קודם כל רוצה לראות קבוצה שעושה הכל כדי לנצח ולא משנה באיזה מגרש. אני חושב שהיום באמת בית"ר עשתה הכל. זה כואב ומתסכל ותוצאה זה הדבר הכי חשוב בספורט, אבל יש הרבה דברים טובים במשחק הזה וניקח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי