"חבל שהמשחק מול מכבי תל אביב לא כבר בשבוע הבא"

אסי גומה
אסי גומה | אודי ציטיאט

חדרה ממשיכה להלהיב וגם איזי שרצקי שיבח את המוליכה. גרצ'קין על אביטן: "הוא אבא של כולנו". אסי גומה אמר: "אני עצבני על הספסל, אבל מכבד את המאמן". במחזור הבא: מול הצהובים (20.10 ב-17:00 בספורטHD4)

(גודל טקסט)

הלהיט החם של ליגת העל נמשך. הפועל חדרה נותרה במקום הראשון גם לאחר המחזור השישי הודות לניצחון ביתי נוסף, הפעם 0:1 על הפועל קריית שמונה. הניצחון של חדרה גרם אפילו לבעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, להיכנס לחדר ההלבשה של החדרתיים בתום המשחק: "אתם משחקים נהדר. כל הכבוד לכם", אמר לשחקנים החוגגים.

לפני מספר שבועות עלה שמו של ניסו אביטן כמועמד לקריית שמונה, אלא שכידוע בשבוע שעבר אנשי חדרה הודיעו על הארכת חוזהו של אביטן בקבוצה. במועדון החמיאו לחלוץ אסי גומה שניצח את המשחק ביום הולדתו: "אנחנו נראים נהדר וזה חשוב לנו לא פחות מהתוצאות. חבל שיש פגרה עכשיו ואנחנו לא מקבלים את מכבי תל אביב כבר בשבוע הבא", אמרו בחדרה לקראת "משחק העונה" (שבת, 20.10 17:00 בספורטHD4).

מעבר לגומה, במועדון החמיאו גם למקסים גרצ'קין שעלה בהרכב על חשבונו של יהב גורפינקל. גרצ'קין סיכם את הניצחון: "אנחנו מאוד מרוצים ואנחנו גם לא שוכחים להישאר על הקרקע ויודעים מאיפה באנו. המטרה שלנו זה להתקדם בפן האישי והקבוצתי ואנחנו שמחים שההצלחה שלנו מתבטאת גם בתוצאות ואנחנו במקום הראשון. ההצלחה שלנו היא לא מקרית כי אנחנו אחרי שישה מחזורים ומאוד יציבים. אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף העליון אלא רוצים להתקדם ממשחק למשחק. לגבי מכבי תל אביב? זה הבית שלי ואני מאוד מעריך את המועדון הזה, אבל העונה אני בחדרה וארצה לעשות הכול עבור חדרה בעונה הזאת".

המגן הצעיר גם התייחס לקשר עם מאמנו ואמר: "ניסו האבא של כולנו. הוא יודע על כל בעיה מבחינה אישית והוא מדבר בגובה העיניים גם לשחקן בן 30 או בן 17. יש לנו קשר מיוחד ואתם רואים את הקשר הזה גם על המגרש".


אסי גומה מראה שהוא מוכן למפגש מול מכבי תל אביב (אריאל שלום)

בנושא אחר, חלוץ מוליכת הטבלה, אסי גומה, שכבש אתמול (ראשון) ביום הולדתו את שער הניצחון עבור הפועל חדרה מול עירוני קריית שמונה, התראיין הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על מעמדו בקבוצה: "אמרתי שאני אף פעם לא שמח לשבת על הספסל, אבל יש מאמן ואני מכבד את ההחלטה שלו וזה לא משנה ששיחקתי עד לפני כמה שנים בליגות נמוכות".

"אני עדיין צריך להוכיח שמקומי בליגת העל, ובשביל כך אצטרך לעבוד קשה יותר עד שזה יקרה. ברור שאני עצבני על הספסל אבל דרך דיבורים לא מגיעים להרכב".


"הפועל חיפה היא היריבה הכי קשה שהתמודדנו מולם העונה" (ערן לוף)

לגבי חיזוק נוסף בינואר: "לא עובר לי בראש, בכל שנה אני עובד קשה כדי להוכיח וגם אם יבואו עוד שחקנים אמשיך לנסות להגיע להרכב. אני לא יושב על הספסל ומחייך אבל אם המאמן חושב שאני צריך להיכנס לדקה או לחצי דקה או אתן את כל כולי ואוכיח שמקומי על המגרש".

על מקומה של חדרה: "אנחנו פחות מסתכלים על הטבלה כי זה פחות מעניין אותנו, מטרתנו היחידה כרגע היא להישאר בליגה. גם אם ננצח את מכבי תל אביב המטרות לא ישתנו כי מדובר רק במחזור שביעי".

מי הקבוצה מרשימה ששיחקתם נגדה: "הפועל חיפה הייתה היריבה הכי קשה ואנחנו נראינו הכי פחות טוב מולה למרות הניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי