ארון אולנארה ינחת הבוקר לקראת חתימה בבית"ר ירושלים

ארון אולנארה
ארון אולנארה | Gettyimages

החלוץ הניגרי יגיע הבוקר לארץ הקודש ויצטרף לקבוצתו של גיא לוזון בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות. במועדון מבקרים את השחקנים: "מעכשיו כולם תחת מבחן". קונטה ינחת בשבוע הבא אחרי הליך השיקום

(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1: ארון אולנארה, שסיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לשנה נוספת בבית"ר ירושלים, ינחת מחר בבוקר (רביעי) בישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות מקיפות ולאחריהן הוא צפוי לחתום על חוזהו ולהצטרף לקבוצה של גיא לוזון באופן רשמי. החלוץ הניגרי היה אמור לנחות כבר היום בארץ הקודש, אולם הגעתו נדחתה למחר בבוקר ובמועדון מקווים שמדובר בסך הכל בעיכובי טיסה.

בתוך כך, בבית"ר ירושלים ינסו לנצל את פגרת הנבחרת הקרובה, כדי להתאושש מפתיחת העונה הגרועה עד כה שהציבה את הקבוצה במקום האחרון בתום שישה מחזורים. הירושלמים רשמו העונה כבר ארבעה הפסדים ועד כה נראה שהקבוצה רחוקה מלהתייצב מקצועית.

בהנהלת המועדון הבהירו באופן חד משמעי שלמרות התוצאות הלא טובות, אופציית פיטוריו של המאמן גיא לוזון לא נמצאת על הפרק והוא זה שיעמוד בכל מקרה על הקווים גם במחזור הבא בעוד שבוע וחצי נגד מ.ס.אשדוד. הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה, מאמינים שלוזון יוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ אליו נקלעה, אולם אין ספק שמעמדו של המאמן ממשיך להיות מעורער, בטח אם הקבוצה תמשיך להפסיד ולהציג יכולת לא טובה על כר הדשא.

במועדון הפנו ביקורת גדולה גם לשחקנים. גורם במועדון התייחס לכך: "אם בלם לא סוגר נכון, זו בהכרח אשמת המאמן? אם חלוץ מחמיץ פעמיים מול השוער, אז המאמן אשם וצריך ללכת הביתה? יש לנו הרבה בעיות שצריך לפתור, לפני שנדון בעתידו של המאמן. מעכשיו והלאה כולם תחת מבחן. לאף אחד אין מקום בטוח, בהרכב, או בסגל. נקווה לחזור חדים יותר אחרי הפגרה".


לוזון. גיבוי מההנהלה (דני מרון)

מי שצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה החל מהשבוע הבא הוא המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שאמור לשוב ארצה אחרי הליך שיקום ארוך שעשה בצרפת, אחרי שנותח בקיץ באיזור המיניסקוס בברכו. בבית"ר עקבו אחרי הליך ההתקדמות של קונטה ומקווים שישוב כמה שיותר מהר לאימונים מלאים וגם למשחקים עצמם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי