"היינו יכולים למכור 4,000 כרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב"

עלי חטיב
עלי חטיב | דני מרון

טירוף מוחלט: חדרה מוצפת בפניות מאוהדים שמעוניינים לצפות במפגש המסקרן (שבת 20.10, 17:00 בספורטHD4). דגני: "אנו בעיצומם של הימים הכי יפים בתולדות המועדון". בקבוצה מקווים שחטיב ופלומיין יהיו כשירים

(גודל טקסט)

טירוף מוחלט, זו ההגדרה למה שקורה בחדרה לאחר הניצחון הדרמטי על קריית שמונה ולקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב (שבת 20.10, 17:00, שידור ישיר בספורטHD4). שעות ספורות לאחר שגברה על קבוצתו של חיים סילבס, העולה החדשה החלה לקבל מאות פניות מאוהדים ומקורבים שמעוניינים להגיע לצפות במפגש המסקרן בין הראשונה לשנייה בטבלה.

בחדרה הודיעו שמכבי תל אביב הקצתה להם כ-1,300 כרטיסים והדגישו שרק בעלי מנוי יהיו זכאים לרכוש כרטיס למשחק. בנוסף, בקבוצה סיפרו ששמרו כמות מוגבלת של כרטיסים לטובת חיילים שיש להם בעיה לרכוש כרטיסים במכירה המוקדמות. מכירת הכרטיסים למנויי הקבוצה תיפתח מחר (רביעי) ובמועדון מעריכים שעד לסוף השבוע כולם יימכרו.

במועדון הבהירו שאם עד ליום רביעי הבא (17/10) יישארו כרטיסים, הם יוצעו למכירה גם עבור אוהדים שאין ברשותם מנוי. בעקבות הביקוש הרב לקראת משחק העונה, בחדרה החליטו להמשיך עד לסוף השבוע במבצע מנוי מוזל ב-550 ש"ח, מתוך כוונה שכל מי שיעשה מנוי יוכל במקביל לרכוש כרטיס למפגש המסקרן מול מכבי תל אביב.

מחיר הכרטיס לאוהד חדרה יעמוד על 50 שקלים ומנכ"ל המועדון אלי דגני מסר: "אם היינו מקבלים למשחק הזה 4,000 כרטיסים, הם היו נחטפים בתוך כמה ימים. המועדון נמצא בעיצומם של הימים הכי יפים בהיסטוריה שלו, והקהל מרגיש את זה ונותן לנו גב. יש התעוררות גדולה של הקהל בחדרה, ואני בטוח שירגישו אותו בגדול במשחק מול מכבי ת"א וגם במשחקים שיבואו לאחר מכן".

מבחינה מקצועית, בחדרה ממשיכים לשמור על פאסון והמאמן ניסו אביטן שוב ערך אסיפה עם השחקנים בה ביקש מהם להישאר דרוכים ולהמשיך לעבוד קשה. "רק אם נמשיך בדרך הזו אנחנו נצליח", אמר. בשל העומס על השחקנים, הוחלט לאפשר להם שלושה ימי חופשה (חמישי, שישי ושבת) זאת במטרה להגביר את קצב האימונים בתחילת השבוע. עד אז מקווים במועדון שהפצועים פרדי פלומיין ועלי חטיב יתאוששו ויהיו כשירים למשחק העונה. גם הבלם יעקב אבבה שב לכושר מלא ולא מן הנמנע כי הוא ייכלל בסגל מול הצהובים.


העניק לשחקניו שלושה ימי מנוחה. ניסו אביטן (הפועל חדרה – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי