אולנארה נחת בישראל: "לא חושב שהסיטואציה בבית"ר קשה מדי"

ארון אולנארה
ארון אולנארה | דני מרון

החלוץ הניגרי צפוי לעבור סדרה מקיפה של בדיקות רפואיות לקראת חתימה בקבוצה הירושלמית: "לא חושש, הייתה לי רק פציעה אחת". על ההגעה לליגת העל אמר: "קיבלתי המלצות ושוחחתי עם אוגו. היו לי עוד אופציות"

(גודל טקסט)

החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שכפי שנחשף בספורט1 סיכם לעונה אחת בבית"ר ירושלים, נחת הבוקר (רביעי) בישראל והוא צפוי כעת לעבור סדרת מקיפה של בדיקות רפואיות כדי לוודא שלא נשאר זכר לפציעה בברך ממנה סבל. בבית"ר הודיעו לנציגיו של החלוץ כי החתימה הרשמית על החוזה מותנית בבדיקות שיעבור וכעת נותר רק לחכות שהחלוץ הניגרי יעבור אותן בשלום.

"שמעתי קצת על המועדון", אמר אולנארה עם נחיתתו בישראל. "עקבתי אחריה לאחרונה ואני יודע שבית"ר קבוצה טובה, עם שחקנים טובים ושמדובר באחד המועדונים הגדולים בישראל", אמר החלוץ והתייחס גם למצבו הפיזי: "אני מרגיש יותר טוב ולא חושש מהבדיקות הרפואיות שאצטרך לעבור. הייתה לי בסך הכל רק פציעה אחת".

אולנארה נשאל על מצבה העגום של בית"ר בטבלה ולא התרגש: "הליגה רק החלה, יחד איתי יש כאן עוד שחקנים טובים ויחד נתרומם מהמקום בו נמצאת הקבוצה. אני אעזור לקבוצה לצאת מהמקום בו היא נמצאת כעת ואני לא חושב שמדובר בסיטואציה קשה מדי. קיבלתי המלצות ממספר אנשים ושוחחתי גם עם ג'ון אוגו, חבר שלי, שהמליץ לי מאוד על הקבוצה ועל הליגה הישראלית".

לסיום, נשאל הניגרי כיצד חלוץ מבטיח כמוהו, עם רזומה מרשים, מגיע בסופו של דבר לישראל והשיב: "בחרתי להגיע לבית"ר ואני חושב שזה מקום טוב בשבילי. היו לי עוד אופציות אבל אני בוחר לעצמי את המקום בו אני רוצה להיות".


אולנארה. גם אוגו המליץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי