סכנין הפסידה לעפולה, ניסיונות להכשיר את גאדיר ועותמאן

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

הקבוצה מבירת העמק גברה 1:2 על בן זקן וחניכיו במשחק אימון משערים של גרופר וכהן, שער של כליבאת לא הספיק. המגן והחלוץ שנפצעו בניצחון על הפועל חיפה לא שותפו וינסו להחלים למשחק מול מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

בני סכנין הפסידה היום במשחק אימון להפועל עפולה מהליגה הלאומית. סכנין הציגה בעיקר את השחקנים שלא שותפו במשחק הליגה ונתנה הזדמנות לשחקנים הצעירים כמו אבו ריא, באשר עודה ואוסאמה חלאיילה. את השער היחיד לסכנין כבש מוחמד כליבאת.

אחרי ניצחון הבכורה בליגה על הפועל חיפה, בני סכנין ממשיכה את אימוניה כאשר היום (רביעי) ניצלה את פגרת הנבחרות וערכה משחק אימון מול הפועל עפולה מהליגה הלאומית, בו הפסידה 2:1 משערים של דני גרופר ואפיק כהן. את השער לזכות בני סכנין כבש מוחמד כליבאת.

הקבוצה נתנה מנוחה לרוב שחקניה הבכירים, ביניהם המגן עלי עותמאן והחלוץ מוחמד גאדיר שנפצעו במשחק ביום שבת האחרון מול הפועל חיפה. שני השחקנים עוברים טיפולים רפואיים במטרה לחזור לאימונים בשבוע הבא ולהיות כשירים למשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה באיצטדיון המושבה. מי שכן לקחו חלק במשחק הם שחקניה הצעירים של הקבוצה  אבו ריא באשר עודה ואוסאמה חלאיילה. במועדון רצו תחילה לערוך משחק אימון מול מכבי נתניה, אך בגלל אילוצים כאלו ואחרים, קיימו את המשחק מול הקבוצה מבירת העמק, בתיווכו של מאמן סכנין בני בן זקן שניצל את קשריו עם הקבוצה אותה אימן בתחילת העונה שעברה.

במקביל, מספר סוכנים הציעו בימים האחרונים שמות של מגינים שמאליים זרים חופשים כאופציה להצטרף לקבוצה. בסכנין הסבירו כי אין כוונה לצרף מגן בכל מחיר ואחד כזה יגיע רק במידה וירשים במיוחד את בן זקן. "כולנו מבינים כי אם אותו מגן עדיין ללא קבוצה, זה אומר הרבה. לא ניקח סיכונים" אמרו בסכנין.


בן זקן. יקווה שגאדיר ועותמאן יהיו כשירים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי