שער בכורה לחביבו במדי פ"ת בניצחון על בית"ר

חביב חביבו
חביב חביבו | דני מרון

המלאבסים ניצלו את הפגרה וניצחו 0:2, החלוץ דייק בפנדל אך נפגע בשוק והוחלף מיד לאחר מכן. כהן, סולומון, בניון, גיגי וסיבוק זכו למנוחה. בהחלטה משותפת עם מאמן צ'כיה: הבלם לא זומן לבסוף לסגל הנבחרת

(גודל טקסט)

ליגת העל יצאה לפגרה של שבועיים ועד שמכבי פתח תקווה תקיים את משחק הליגה הבא שלה באיצטדיון המושבה מול בני סכנין, היא ניצחה הבוקר (רביעי) במגרש האימונים הביתי 0:2 על בית"ר ירושלים.

פ"ת הגיעה למשחק בהרכב חסר כאשר מספר שחקנים זכו למנוחה ביניהם הבלם תומאש סיבוק, השוער צחי גיגי והקשר יוסי בניון. תאי בריבו שוהה עם הנבחרת הצעירה ואילו מנור סולומון ולידור כהן מחלימים מפציעות. גם דידייה ברוסו לא שותף. הבשורה מהמשחק מגיעה מכיוונו של החלוץ חביב חביבו, שהתכבד בשער בכורה ראשון במדי המלאבסים (בפנדל) כשאת השער הנוסף לזכות המלאבסים כבש החלוץ פאדי זידאן. הבשורה הרעה מכיוון חביבו הגיעה כמה דקות לאחר מכן, כשהחלוץ ממרכז אפריקה נפגע בשוק והוחלף זמן קצר לאחר שכבש, אך בקבוצה הרגיעו וטענו שלא מדובר במשהו חמור.

פ"ת פתחה בהרכב הבא: יוסי גינזבורג, נאור פסר, גל שיש, ז'ואן מרסיאל, עומר דנינו, רומריו פירס, מוחמד סרסור, גידי קאניוק, פאדי זידאן, לירן רוטמן וחביב חביבו. כמו כן שותפו: איתי טאקו, עודד אלקיים, טבע בארט, אורי ארצי, גיא קאופמן.

בעניין אחר, לאחר ההתלבטות של מאמן נבחרת צ'כיה ירוסלב שלהבי אם לזמן את הבלם הצ'כי תומאש סיבוק ולהחזירו לנבחרת, בשיחה משותפת הוחלט כי סיבוק לא יחזור לסגל לפחות לעת עתה.


סיבוק. בינתיים לא חוזר למדים הלאומיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי