הפועל תל אביב נושמת לרווחה: דמארי יהיה כשיר לבני יהודה

עומר דמארי
עומר דמארי | עדי אבישי

החלוץ שנפגע בברכו והוחלף במהלך ה-0:0 מול אשדוד ישוב בתחילת השבוע לאימונים ויעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במחזור הקרוב. במועדון מוטרדים מניצול המצבים: "לא זוכרים דבר כזה".

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נשמו היום (רביעי) לרווחה לאחר שהתברר שעומר דמארי, שסובב את ברכו במהלך ה-0:0 מול מ.ס אשדוד, ישוב בתחילת השבוע הבא לאימונים ויהיה כשיר לדרבי הקטן של תל אביב נגד בני יהודה במסגרת המחזור הבא.

האבחנה של רופא הקבוצה דוקטור רן טיין, שטען מלכתחילה שלא מדובר בפגיעה ברצועה, התבררה כמדויקת והפציעה ממנה סובל דמארי אינה חמורה. ברכו של החלוץ ספגה זעזוע כתוצאה מהתנועה שביצע במהלך המשחק והוא צפוי לעבור סדרת טיפולים שתעזור לו להתגבר על הכאב. לאחר פרסום הידיעה אישרו במועדון את הפרטים ופרסמו: "עומר דמארי נבדק אצל רופא הקבוצה, ד"ר רן טיין. החלוץ סובל מחבלה בברך וצפוי לחזור לאימונים בהדרגה".

שחקני הפועל תל אביב ינוחו בסוף השבוע הקרוב וההכנות למשחק מול בני יהודה ייצאו לדרך בתחילת השבוע הבא. מבחינה מקצועית, המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי יחליטו רק בהמשך האם לפתוח שוב עם אוראל דגני כמגן ימני ורז שלמה כבלם.


ישוב להרכב כבר מול בני יהודה? עומר דמארי (עדי אבישי)

בצד האדום של תל אביב מאמינים שפגרת הנבחרת לא תפגע ביכולת ולא תעצור את ההתקדמות משני המשחקים האחרונים. באימונים הקרובים שחקני החלק הקדמי יעבדו בעיקר על ניצול מצבים, זאת בעקבות שלושת המשחקים האחרונים בהם הקבוצה לא הצליחה למצוא את הרשת.

גורם במועדון: "קשה להבין איך חלוצים עם ניסיון ויכולת, שמכירים את העבודה מול השער כל כך טוב, לא מצליחים להבקיע גול אחד. השיא היה נגד מ.ס אשדוד, גם האנשים הכי ותיקים כאן לא זוכרים סיטואציה בה הקבוצה איימה על השער 33 פעמים ולא הצליחה לכבוש".

מי שממשיך להתאמן עם הפועל תל אביב הוא פדרו גלבאן, שאינו נמצא כידוע בתוכניות המקצועיות של קובי רפואה. השחקן אישר לספורט1 שהוא מקבל את שכרו בצורה סדירה והוא מצפה שכך יהיה עד לסיום החוזה. על ההמתנה לקבלת אישור שהייה ועבודה ממש הפנים, אמר גלבאן: "הבטיחו לי שזה יקרה בקרוב מאוד".


אמור לסיים קורס מאמנים בחודש נובמבר הקרוב. פדרו גלבאן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי