אחרי שנפגש עם מו אלאך, שחר עשוי להיפגש גם עם רוטן

יעקב שחר
יעקב שחר | עדי אבישי

הבעלים של מכבי חיפה מרוצה מהשיפור ביכולת של הקבוצה, אבל רוצה להתחיל לראות תוצאות. איעד חבשי ושון וייסמן יוזמנו לפגישה במטרה להאריך את חוזיהם

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (חמישי) להתאמן לאחר שלושה ימי חופשה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק ביום שני בעוד שבועיים מול מכבי נתניה. הקבוצה תתאמן ללא שחקני הנבחרות השונות כמו גיא חיימוב, אעיד חבשי, מוחמד עוואד, שון וייסמן, עופרי ארד, רז מאיר,  נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק וסיידובה סומא.


במועדון אומנם הביעו שביעות רצון משיפור היכולת אבל דורשים גם שיפור בתוצאות וכל זאת כבר בשבת הבאה. הבעלים, יעקב שחר ערך השבוע פגישת עבודה עם המנהל הטכני מו אלאך ולא מן הנמנע כי בשבוע הבא יערוך פגישה נוספת גם עם המאמן פרד רוטן. שחר מבין כי רק דרך הניצחונות יחזור הביטחון גם בקרב קהל האוהדים. כזכור הבעלים ניגש בסיום משחק התיקו מול הפועל רעננה לאוהדים ושמע את הביקורת שלהם.


"יענקל'ה רואה שיש שיפור ביכולת ויש לא מעט החמצות וזה חלק מהכדורגל. מצד שני הוא גם רוצה לראות תוצאות שיחזירו את מכבי חיפה לחלק העליון של הטבלה", אמרו בקבוצה.


במקביל, בחיפה צפויים להמשיך במגמה לזמן שחקני בית צעירים במטרה להאריך להם את החוזה. לאחרונה חתמו סאן מנחם וטימוטי מוזי כאשר בקרוב צפויים להגיע גם חבשי ו-וייסמן.



אלאך ורוטן. שחר שוחח עם המנהל המקצועי. בקרוב עם המאמן? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי