ארון אולנארה חתם רשמית לעונה בבית"ר ירושלים

ארון אולנארה
ארון אולנארה | בית"ר ירושלים, רשמי

אחרי שערכה בדיקות מקיפות לבירור מצב הברך שלו, הקבוצה מהבירה הודיעה היום על צירופו של החלוץ הניגרי שישחק במדיה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן כבר ערך סיור במתקן האימונים בבית וגן

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום רשמית על צירופו של החלוץ הניגרי ארון אולנארה שחתם בקבוצה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כפי שנחשף בספורט1. השחקן עבר סדרת בדיקות מקיפה ודקדקנית ביותר כדי לבדוק מה מצב הברך שלו, בה עבר פציעה קשה בעונה שעברה, מן עלה שהוא כשיר.

אולנארה שנחת בישראל ביום רביעי כבר ערך סיור במתקן האימונים בבית וגן. החלוץ נשמע אופטימי ואמר השבוע: "הליגה רק התחילה ואיתי יש עוד שחקנים טובים. יחד נתרומם מהמקום בו הקבוצה נמצאת. ואני לא חושב שמדובר במצב קשה מדי. קיבלתי המלצות מכמה אנשים ושוחחתי גם עם חבר שלי, ג'ון אוגו, שהמליץ לי מאוד על בית"ר ועל ליגת העל".

אולנארה שיחק בעונה שעברה בצסק"א מוסקבה והושאל לאמקר פרם הגיע בהעברה חופשית. החלוץ הניגרי שיחק בעבר גם בליגה הסינית במדי גוואנז'ו R&F בין השנים 2014 ל-2017, אך לא שיתף בה פעולה עם ערן זהבי. הוא רשם שבע הופעות בנבחרת ניגריה, לפני שיחק בשמונה משחקים וכבש ארבעה שערים בנבחרת עד גיל 20.


אולנארה. רכש חדש לקבוצה מהבירה (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי