"גיא לוזון יודע שאם לא יהיה שינוי, הוא לא יישאר בבית"ר"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

משה חוגג בראיון מקיף לרדיו ירושלים: "אני מנסה להבין מה קרה. למה אנחנו במקום האחרון עם ארבע נקודות מתוך 18. אני נעזר רבות באוחנה. בסוף צריך להביא תוצאות, גיא מבין את זה"

(גודל טקסט)

מקום אחרון בטבלה בתום שישה מחזורים וארבע נקודות מתוך 18 אפשריות, לא לזה מסכלות את משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים, יחד עם זאת, בראיון מקיף בראיון שהעניק היום (שישי) לרדיו ירושלים, הוא נשמע אופטימי לקראת ההמשך.

"אני מנסה להבין מה קרה. למה ההתחלה קשה. אין קשר בין הסגל שלנו לתוצאות. מצד שני, החיבור עם הקהל והשינוי שנעשה ביציע הם לא דברים מובנים מאליהם. עד עכשיו הקהל הוא במקום הראשון בליגה. אני תמיד בתחושה שאם כולנו באותו סירה וחותרים לאותה מטרה, יהיה טוב. הדברים מתקבלים בצורה מקצועית ולא בצורה רגשנית".

חוגג הוסיף: "בית"ר זה מועדון עם לחץ, ומי שלא יודע להתמודד עם זה לא יכול להיות במועדון. זה לא סוד שהצטרפתי ברגע האחרון והייתי צריך להחליט אם אני עושה עונה פיננסית ומכין את הקבוצה לעונה הבאה, או נלחם על העונה הזאת. לא הסכמתי לוותר על העונה הנוכחית וגם עכשיו אני לא מוותר. בחרתי להביא שחקנים איכותיים שהיו בשוק. עשינו רכש נהדר".


חוגג ואוחנה. "חותרים לאותה מטרה (דני מרון)

על מעמדו של המאמן גיא לוזון אמר הבעלים: "בהיבט המקצועי אני נעזר מאוד באלי אוחנה, כי אני חדש בכדורגל המקצועני. זאת פעם ראשונה שאני עובד עם מאמן. ההתרשמות שלי מגיא טובה, אמרתי את זה במסיבת העיתונאים הראשונה ואני אומר את זה גם אחרי המחזור השישי כשאנחנו במקום האחרון. במשחק נגד מכבי תל אביב המחצית הראשונה הייתה נוראית בדרך שלה, המשך ישיר ומדויק למשחק מול קריית שמונה. אני עם תוצאות קשות יודע להתמודד, אבל לדרך עקומה הסובלנות שלי נמוכה מאוד, אני לא מוכן לראות דרך לא דרך. החמצות זה כואב, אבל אני יכול לחיות עם זה. כולם מבינים שבסוף צריך להביא תוצאות, גיא והשחקנים מבינים את זה, אם לא נביא תוצאות, נצטרך לעשות שינויים. יש הרבה ביקורת על המאמן, אבל הביקורת היא גם על השחקנים שצריכים להביא תוצאות. חלוץ שלא נותן גולים זה בעייתי, מאמן שלא מביא נקודות זה בעייתי, אבל אני מאמין שזה יקרה, יש את המשחקים הקרובים שנצטרך להביא בהם נקודות, ואני מאמין שגיא יעשה את זה".

על תקציב הקבוצה בהמשך, אמר: "אני מתכוון להשקיע בעתיד סכומים דומים לאלה שהשקעתי השנה, אך אני מקווה שההכנסות יעלו. יש מספר מהלכים שאני מתכנן לעשות ולהגיע למצב שלבית"ר יהיה בסיס הכנסות קבוע לאורך שנים. נשיק בקרוב מועדון אוהדים ונספר למה כדאי להיות מנוי ולמה זה משתלם".


אוהדי בית"ר. הבעלים מרוצה מהשינוי שחל אצלם (אודי ציטיאט)

על האפשרות לצרף שחקן מוסלמי לבית"ר אמר חוגג: "בפעם ה-1,000, אני חושב שלדת אין שום פקטור בבחירת שחקנים. אני כן חושב ששחקן שבא לשחק בבירת ישראל צריך לכבד את המקום שהוא נמצא בו. שחקן שרוצה להגיע לבירה ולמועדון בית"ר ירושלים, מכבד את היהדות, את העיר ואת מדינת ישראל ורוצה לתרום למועדון. אם זה אומר שאני אצטרך להילחם, אלחם. גזענות זה חילול השם ואני לא אהיה חלק מחילול השם בעיר הקודש. אני גם בטוח שבמצב כזה האוהדים יהיו בסדר וישמחו".

לסיום אמר חוגג: "אשמח אם גיא לוזון ייאמן שנים רבות בבית"ר, אבל גם הוא יודע שאם הוא לא יביא תוצאות, הוא לא יוכל להמשיך. זה הכדורגל. מקצועית, פחות ממקומות 1-4 השנה אהיה מאוכזב. יש לנו סגל נהדר והוא צריך להתחיל להביא תוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי