אבו פאני לנציגיו: "רוצה לסיים את העונה בהפועל חדרה"

אבו פאני
אבו פאני | אודי ציטיאט

מכבי חיפה יכולה להחזיר את הקשר בינואר הקרוב בהתאם לסעיף בחוזה השאלתו, אבל בכוונתו לסיים את העונה אצל ניסו אביטן. הקבוצה תשוב לאימונים לקראת מכבי תל אביב (שבת, 17:00 בספורטHD4)

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור מחר (ראשון) לאימונים לאחר שלושה ימי חופשה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב (17:00, ישיר בספורטHD4). רבים אולי מגדירים את המפגש הקרוב כ'משחק עונה', מכיוון שמדובר בשתי הקבוצות שמוליכות את הליגה, אבל בחדרה מנסים לשדר עסקים כרגיל.

"מדובר בעוד משחק על שלוש נקודות שאם ננצח אז לא ניקח אליפות לאחר המשחק ואם נפסיד גם לא נרד ליגה", אמרו בחדרה, "כל התפאורה מסביב יפה, אבל ההכנות רגילות". בכל מקרה, במועדון ישנה התרגשות רבה סביב המשחק ובחדרה אף החליטו לערוך בחמישי הקרוב מסיבת עיתונאים מיוחדת באצטדיון בנתניה ולא כפי שנהגו עד כה מתחילת העונה.

מי שלא ייקחו חלק באימונים הם שחקני הנבחרת הצעירה עומר חנין, יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני שצפויים להצטרף לאימונים ביום רביעי. אגב, עתידו של אבו פאני עלה לאחרונה על הפרק וזאת לאחר שנודע כי ישנו סעיף בחוזה ההשאלה של השחקן ממכבי חיפה כי המועדון הירוק רשאי להחזירו כבר בחודש ינואר. הקשר עצמו מעדיף לסיים את העונה בחדרה ואף העביר מסר בנושא לנציגיו. "אבו פאני נהנה תחת ניסו אביטן ומרוצה בהפועל חדרה, ככה שאת העונה הזאת הוא בטוח רוצה לסיים כאן ובקיץ יחליט על עתידו" אמרו מקורביו של השחקן.




אבו פאני (במרכז) ושחקני חדרה. טוב לו אצל ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי