צפו בביצוע: שער נפלא למשה חוגג באימון בית"ר ירושלים

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הבעלים מצא את הרשת פעמיים במשחקון פנימי, לירוי צעירי הפציץ שלושער מנגד. יעקב בריהון הושעה לשלושה ימים, יתאמן בנפרד מחבריו והוא עלול לא להתלבש למשחק הליגה מול מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)
דווקא בעיצומה של פגרת הנבחרות ולאחר שהתאפשרו לבית"ר ירושלים מספר ימי שקט כחלק מהפסקת הליגה לשבועיים, נודע היום (שני) כי קשר הקבוצה יעקב בריהון הושעה מכל פעילות עם הקבוצה ובספק אם ייכלל בסגל למשחק החוץ ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד.


בבירה טענו להתנהלות לא רצינית מצד בריהון, כשבמהלך משחק האימון מול מכבי פתח תקווה הוא נקרא להיכנס כמחליף ובתגובה טען שהוא סובל מכאבים בברך. היום נקרא לשיחה ובה נאמר לו שהוא מושעה מאימוני הקבוצה עד ליום חמישי הקרוב ובמקום זה יתאמן לבד עם מאמן הכושר. כאמור רק בסוף השבוע יוחלט אם יעמוד לרשותו של גיא לוזון בי"א (20:45, ישיר בספורטHD1).


בתוך כך, היום הודיע המועדון על הצטרפותו ליוזמה של הליגה נגד השמצה לקידום לכידות חברתית בספורט הישראלי. "אנו רואים ערך עליון בהטמעת ערכים חברתיים-חינוכיים במחלקת הנוער באמצעות פעילויות שונות ובשילוב הוריהם. שיתוף הפעולה עם הליגה נגד השמצה הינו מבורך ואנו שמחים להיות הראשונים ליישם את התכנית. אני בטוח כי באמצעות יוזמה זו נייצר עשייה משמעותית שתניב פירות בשנים הקרובות", אמר הבעלים משה חוגג.



יעקב בריהון עלול להיעדר מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד (אודי ציטיאט)


בנושא אחר, בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) טורניר שובר שגרה בבית וגן בו השתתפו שחקני הקבוצה בשילוב של אנשי ההנהלה, ביניהם המנכ"ל מוני ברוש ובעלי הקבוצה משה חוגג. את משחק הגמר שהסתיים בתוצאה 2:3, ניצחה קבוצה שהורכבה מדודו גורש, עוזיאל פרדו, דו איינבינדר, אור אינברום, דוד קלטינס ולירוי צעירי שכבש את כל שלושת השערים לזכות קבוצתו. מנגד, משה חוגג כבש את צמד השערים עבור הקבוצה המפסידה.


שומרים על כושר: שלושער לצעירי, צמד ל-@moshehogeg במשחק אימון. והיו גם פרסים לקבוצה המנצחת. צפו באחד משעריו של חוגג >>https://t.co/I898vcDJrUpic.twitter.com/6nLD5s3L7t

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) October 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי