קרע בין אוהדי מכבי חיפה סביב המחאה נגד יעקב שחר

יעקב שחר
יעקב שחר | עדי אבישי

חלק מאוהדי הקבוצה תלו מדבקות עם הכיתוב "שחרר אותנו" המכוונות לבעלים, אבל יש ביציע גם מי שזועם על המהלך: "הוא נכס ולא הבעיה". מנדג'ק ישמש כקפטן קמרון מול מלאווי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול מכבי נתניה ובמועדון מבינים את חשיבות המשחק לאור התוצאות האחרונות, אבל ההכנות יעלו הילוך לאחר חזרתם של שחקני הנבחרות השונות וביניהם הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק והגינאי סיידובה סומא.

מנדג'ק הופתע כאשר קיבל אתמול הודעה ממאמן נבחרת קמרון כי ישמש היום כקפטן הנבחרת במשחק החוץ מול נבחרת מלאווי. כבר מחר צפוי הקמרוני לחזור לישראל וישוב להתאמן בירוק, כמו גם שחקני הנבחרת הצעירה שישחקו היום מול נבחרת קוסובו. "כולם מבינים את חשיבות המשחק מול נתניה", אמרו בחיפה.

בינתיים, לא שקט גם בקרב האוהדים. חלק מאוהדי המועדון תלו אתמול מספר סטיקרים כנגד הנשיא יעקב שחר עם התמונה שלו והכיתוב: "שחרר אותנו!". הסטיקרים נתלו בין השאר בביתו ובמשרדיו של הבעלים. אותם אוהדים אף הסבירו כי ברצונם להגביר את המחאה, אך זאת ללא גלישה לפסים אלימים.

אוהדים רבים של המועדון הירוק זועמים על כך ואף ציינו כי ינסו לעצור את המחאה כבר בימים הקרובים. אחד האוהדים שמתנגד למחאה אמר: "שחר הוא נכס ולא הבעיה. אם גם הוא יילך אז יכול להיות שלא יהיה לנו זכות קיום".


קרע גם סביב המחאה נגדו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי