אכזבה מיכולתו של דוס סנטוס, חבשי עשוי להחליפו בהרכב

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | דני מרון

פרד רוטן מחכה לחזרת שחקני הנבחרות כדי לפתוח בהכנות למשחק מול מכבי נתניה ביום שני, אולם נראה כי הברזילאי יאבד את מקומו ב-11. במועדון תוקפים את המחאה נגד שחר: "האחראים לא יכולים לקרוא לעצמם אוהדים"

(גודל טקסט)

ככל שעוברים הימים מבינים במכבי חיפה כי המשחק הקרוב מול מכבי נתניה הוא קריטי להמשך העונה ובמועדון מדברים על כך שהפסד או אפילו תיקו ביכולת חלשה עלול להביא לזעזוע. עם זאת, במועדון מנסים לשמור על אופטימיות ומקווים כי העבודה של הצוות המקצועי עם רוב הסגל במהלך הפגרה תביא לתוצאות טובות יותר כבר מהמשחק ביום שני.

המאמן פרד רוטן ממתין לחזרתם של כל שחקני הסגל, כשהיום יגיעו גם שחקני הנבחרת הצעירה וגם הקשרים סיידובה סומא וג'ורג' מנדג'ק. אגב, במועדון פרגנו אתמול למגן רז מאיר שכבש במדי הנבחרת הצעירה מול נבחרת קוסובו. בשלב זה לא ברור אם רוטן יחליט על שינויים משמעותיים בהרכב, אבל אחת ההתלבטויות היא המשך שיתופו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס שנראה בכושר ירוד לאחרונה. לא מן הנמנע כי אעיד חבשי יחזור על חשבונו של דוס סנטוס ויפתח לצדו של אטיין ריינן. הקפטן רמי גרשון עדיין עורך אימונים אישיים ויצטרף לאימוני הקבוצה בסוף השבוע, אז יוחלט אם להחזירו לסגל הקבוצה.

במקביל, קיים זעם מצד גורמים במועדון על המחאה של חלק מאוהדי הקבוצה כנגד הבעלים יעקב שחר. כידוע, אוהדים תלו סטיקרים עם הכיתוב: 'שחר שחרר אותנו'. במועדון הגיבו הבוקר: "מי שהיה אחראי לזה לא יכול להחשיב את עצמו כאוהד מכבי חיפה. כולם עושים טעויות, אבל התרומה של שחר היא בלתי רגילה והרצון שלו להשתפר גדול מכל אחד אחר במועדון".


"לא אוהד מכבי חיפה מי שאחראי לזה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי