גרסיה בספק לשבת, פרופסור מפינלנד יבדוק את אבוחצירה

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | ערן לוף

מי שניתח בזמנו את שלומי אזולאי ממכבי חיפה יגיע לישראל במיוחד בשביל החלוץ הפצוע, החשש שייעדר כחמישה חודשים. הטרינידדי מתקשה להתאושש מהפגיעה בשריר הירך האחורי ולא ברור אם יהיה כשיר להפועל חיפה

(גודל טקסט)

חלוץ עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירה שסובל מפציעה במפשעה ובשרירי הבטן התחתונה, יעבור מחר (חמישי) בדיקה מקיפה אצל פרופסור מפינלנד, שיגיע לישראל במיוחד לצורך הבדיקה. מדובר בפרופסור שמתמחה בפציעות מפשעה ושרירי בטן, שאף ניתח בעבר את שלומי אזולאי, שחקנה של מכבי חיפה.

באבחנה הראשונית ולאחר בדיקת MRI שעשה החלוץ, נמצא כי הוא סובל מקרע בשריר המפשעה ובנוסף לכך גם קרע נוסף בשרירי הבטן התחתונה. הגעתו של המומחה הפיני נועדה כדי לתת אבחנה סופית לגבי חומרת הפציעה, משמע לקבוע האם החלוץ יצטרך ניתוח או המשך שיקום קונבנציונלי, ללא התערבות כירורגית. אם אבוחצירה יזדקק לניתוח, מדובר בהיעדרות של ארבעה-חמישה חודשים.

בתוך כך מתכוננת הקבוצה לקראת המשחק הביתי נגד הפועל חיפה בשבת. השוער דזיוגאס ברטקוס הצטרף היום לאימוני הקבוצה, לאחר ששב ממשחקיה של נבחרת ליטא, נגד רומניה ומונטנגרו, בהם לא נטל חלק. מי שנמצא בספק גדול למשחק בשבת, הוא החלוץ לוי גרסיה, שמתקשה להתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי. בקריית שמונה ינסו להכשיר את גרסיה למשחק, אולם גורמים במועדון העריכו כי סיכוייו לשחק נמוכים מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי