קובי רפואה: "ברנרדו ביקש לעזוב, זו זכות להיות בהפועל ת"א"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן האדומים דיבר במסע"ת על שחרורו של הקשר הברזילאי: "הוא אמר שלא טוב לו אז הוא קיבל ממני את ברכת הדרך". וגם התייחס אל היריבה בני יהודה: "מחכה לנו מפגש קשה אך אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים עם המאמן קובי רפואה לקראת המשחק בשבת נגד בני יהודה. הקבוצה, שנענתה לדרישה הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו לעזוב לאלתר, כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, איבדו למשך יותר מחודש את הבלם אדי גוטליב שעבר אתמול בלילה התערבות רפואית בפציעה בברך וישוב למגרשים רק לקראת סוף נובמבר.


קובי רפואה
התייחס אל התקופה האחרונה: "אין מה לעשות רצף כזה של אי כיבוש שערים כמו שיש לנו זה דבר שיכול לקרות, אנחנו באים לכל משחק ולכל מקום כדי לנצח משחקים. הפועל תל אביב צריכה לנצח בכל משחק, כל משחק הוא משחק קשה. גם השבוע מחכה לנו אחד כזה מול בני יהודה שניצחה את שני משחקיה האחרונים".

שחרורו של רוג'ר ברנרדו: "רוג'ר בא אלי לשיחה לפני מספר שבועות והוא אמר שהוא נשאר פה והכל בסדר,בדרך כלל כשאני מדבר עם שחקן זה יהיה ללא סוכנים או תקשורת. לאחר מכן אמר שלא טוב לו פה, ואם הוא כמו ג'נטלמן לי אין בעיה לשחרר אותו לדרכו כי הוא לא רוצה להיות פה. לשחק בהפועל תל אביב זו זכות ויש לנו מספיק שחקנים טובים במקומו של ברנרדו גם עמדת הקשר והבלם".


"רוג'ר ברנרדו ביקש לעזוב" (דני מרון)

על המשחק האחרון נגד אשדוד: "הדבר הכי טוב לשחקן כדורגל ומאמן כדורגל הוא להסתכל קדימה, אני מבין את הלחץ, למרות שלושה משחקים לא כבשנו גם לא ספגנו במשך שלושה משחקים ודברים מתאזנים. אני מאוד מאמין בשחקני ההתקפה שלי ואנחנו עובדים תוך כדי תנועה ואני מקווה שהכל יסתדר בסוף".

עד כשירותם של דמארי וקאיו: "כל עוד שחקן לא כשיר במאה אחוז לא יהיה שווה לא לשלב אותו. אני לא אסכן אף שחקן מבחינה בריאותית בגלל שיקול כזה או אחר. לגבי קאיו הוא משתלב לאט לאט באימונים הבאנו אותו שיעזור לנו. אני מאמין שתוך שבועיים יהיה כשיר ל-90 דקות".

בנושא המקצועי, הפועל תל אביב משחקת העונה רק עם שני שחקנים זרים בהרכב הפותח, כשרק המגן מרווין פירסמן שומר בקביעות על מקומו בהרכב. בסביבת המועדון יש מי שטוענים כי הטיפול ברכש הזרים נוהל בקיץ האחרון בצורה לא מקצועית, להפועל הגיעה "רכבת" של שחקנים זרים שרובם התגלו כלא מתאימים. גורם בסביבת המועדון  אמר בהקשר זה: "התוצאות שיושגו עד חלון ההעברות בינואר יקבעו איך תראה הקבוצה ואלה שינויים יהיו. כל שחקן ישראלי הנמצא במועדון טוב יותר מהשחקנים הזרים הנמצאים בסגל, כשהחלוץ הארגנטינאי פדרו גלבאן רק מתאמן, נמצא ברשימת מקבלי השכר ותופס מקום של זר. המשימה העונה היא להגיע לפלייאוף העליון, כך שהשינויים בינואר ייקבעו לפי מידת ההצלחה של הקבוצה".

הפועל תל אביב סופגת ביקורת על כך שלא כבשה שער בשלושת משחקיה האחרונים. גורם במועדון: " איש אינו מדבר על כך שההגנה התייצבה ולא ספגה שער בשלושה משחקים ברציפות. המהלכים של הצוות המקצועי מורגשים ושמות כמו רובי לבקוביץ', רז שלמה, ניר לקס, שי אליאס ורמזי ספורי יהיו השחקנים המובילים במתחם חודורוב בשנים הבאות". שחקנים בקבוצה מספרים כי מלבד אוראל דגני, המשמש כקפטן הקבוצה יחד עם עומר דמארי, גם לבקוביץ' ולקס מוכיחים העונה מנהיגות על המגרש, באימונים ובחדר ההלבשה של הפועל תל אביב. 

לקראת המשחק נגד בני יהודה תורגל עידן כהן בעמדת המגן הימני. שני הבלמים יהיו רז שלמה ואוראל דגני, שיזכה למעקב של מאמני הנבחרת הלאומית אנדי הרצוג ואלון חזן, לקראת המשחק נגד סקוטלנד. המאמן רפואה מבקש לשלב בהרכב הפותח את הרכש הברזילאי ממכבי חיפה קאיו, אבל ההחלטה הסופית תתקבל רק באימון מחר. אם קאיו לא ישחק בהרכב נגד בני יהודה, זה עשוי לקרות במשחקה הבא של הפועל תל אביב, נגד קבוצתו הקודמת של השחקן, מכבי חיפה.


לבקוביץ'. מגלה מנהיגות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי