קורצקי: "קשה אבל אפשרי לנצח את באר שבע, יש לנו סגל מוכשר"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה מתכונן למשחק הקרוב בטרנר (שבת 20:30, ספורט3): "פעלנו באימונים להרמת המורל, הקבוצה מתחילה להתגבש עכשיו. אם נעבוד ביחד יש תקווה". דין מימוני החלים ויהיה בסגל

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תשחק מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט3) באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, ותנסה לשוב עם נקודות מהאצטדיון הביתי ביותר בליגת העל. רעננה נמצאת לאחרונה ביכולת פושרת ומתקשה לנצח, כאשר תוצאת התיקו 1:1 במחזור האחרון נגד מכבי חיפה מנעה אי שקט במועדון בתקופת פגרת הנבחרת וההכנות.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "תוצאות המשחקים האחרונים ערערו לנו את הביטחון ובאימונים פעלנו להרמת המורל והביטחון. אנחנו לא מודאגים עכשיו כי הקבוצה מתחילה להתגבש ובמיוחד השחקנים הזרים שלנו. יש ברעננה שחקנים מאוד מוכשרים שישיגו את המטרות של המועדון".

על המשחק הקרוב אמר קורצקי: "להפועל באר שבע סגל שחקנים מאוד איכותי, אבל אם נעבוד במגרש כקבוצה, נהיה צפופים וקרובים אחד לשני ונדע לצאת קדימה להתקפות מעבר ולנצל אותם יש תקווה. המשחק נגד באר שבע אינו קל אבל אפשרי".

קורצקי.
קורצקי. "נדע לצאת להתקפות מעבר" (עדי אבישי)

באימונים תורגל מערך נסוג כשמרכז המגרש יהיה מעובה וצפוף מול ג'ון אוגו, חן עזרא וכמובן דיא סבע. שחקן ההגנה דין מימוני החלים ויעמוד לרשותו של המאמן. שחקן בקבוצה סיפר: "הפועל באר שבע יצאה מהמשבר של פתיחת העונה וראינו איך היא מביסה את מכבי פתח תקווה. צריכים להרים את היכולת שלנו ולהיות הקבוצה של שלהי העונה שעברה כדי לחזור מטוטו טרנר עם הישג ונקודות. זה משחק שיכול להוציא את הפועל רעננה לדרך חדשה".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, אור דסה (טל איילה), כרם ארשיד (מרטין אלאניס), קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי