מכה לחדרה: עלי חטיב יחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב

עלי חטיב
עלי חטיב | דני מרון

הקשר סובל מפציעה וייעדר כשבוע, אביטן ייאלץ להסתדר בלעדיו במשחק העונה בשבת (17:00, ישיר בספורט4). סלים עמאש בספק, אם לא יפתח אליאל פרץ יקבל את הקרדיט. שחקן בקבוצה: "לא נשמש תפאורה". כל הכרטיסים נחטפו

(גודל טקסט)

התרגשות שיא בקרב הפועל חדרה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב מחר (שבת 17:00, שידור ישיר בספורט4) שמוגדר כמשחק העונה. רוב ההתרגשות מגיעה מכיוון הקהל, כאשר 1,300 אוהדים חדרתיים כבר הבטיחו את מקום באצטדיון בנתניה וחלק מאוהדי חדרה אף ניסו לרכוש כרטיסים נוספים גם ביציעי מכבי תל אביב. בנוסף, הבוקר חילקה חדרה גם 15 כרטיסים לחיילים כאשר במועדון סיפרו כי עשרות חיילים הגיעו כבר ב-6 בבוקר לאצטדיון בחדרה בכדי לנסות ולקבל את הכרטיסים למשחק. חלק מהחיילים עוד נמצאים ברשימת ההמתנה ובמכבי תל אביב הבטיחו כי במידה ויישארו כרטיסי חייל הם יועברו לאנשי חדרה. "אין ספק שעיר שלמה מחכה למשחק הזה ובעיקר מחכים לראות את החבורה שלנו מול הכסף הגדול של מכבי תל אביב" אמרו הבוקר בחדרה.

גם מבחינה מקצועית ישנה הכנה מיוחדת למשחק הזה ולמרות שגם הנהלת הקבוצה וגם המאמן ניסו אביטן מנסים להוריד את הלחץ סביב המשחק, בקרב השחקנים מבינים כי ניצחון או אפילו תיקו מול הצהובים יעמיד אותם במראה אחרת בקרב הפרשנים. "לא נבוא לשמש תפאורה מול מכבי תל אביב. אומנם יש להם תקציב גדול אבל לנו יש לב גדול ונראה את זה. אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו ולא ניקלע לפיגור מהיר נוכל לחזור הביתה עם נקודות", אמר שחקן בחדרה.

המאמן ניסו אביטן יצטרך להסתדר במשחק ללא עלי חטיב, שפצוע בשרירי הבטן וייעדר לפחות שבוע ימים, כאשר גם הקשר סלים עמאש סוחב פציעה וכשירותו בספק. נראה כי המאמן לא יבצע שינויים בחלק האחורי וינסה לעבות את מרכז השדה עם מוחמד אבו פאני, קווין טאפוקו וחסן אבו זייד. במידה ועמאש לא יהיה כשיר, אליאל פרץ יעלה בהרכב.

חטיב. ייעדר לפחות שבוע (דני מרון)
חטיב. ייעדר לפחות שבוע (דני מרון)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, ירין פרץ, מקסים גרצ'קין, קווין טאפוקו, מוחמד אבופאני, חסן אבו זייד, סלים עמאש (אליאל פרץ), פרדי פלומיין ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי