עידן ורד בספק לאשדוד, ערן לוי שוב על הספסל

ערן לוי, עידן ורד
ערן לוי, עידן ורד | אודי ציטיאט

קשר בית"ר ירושלים סובל מרגישות בשריר הירך וינסה לעבור מבחן כשירות לפני המשחק ביום ראשון (ספורט1, 20:45) מול הקבוצה של מילבסקי. קריאף יפתח כמגן, הקשר שהגיע מנתניה ימשיך לחכות על הספסל

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים מבינים שרק ניצחון ביום ראשון מול אשדוד (שידור חי בספורט1 החל מ-20:45) יכניס שקט למערכת המאוד לחוצה, בטח אחרי פתיחת עונה רעה שכוללת ארבעה הפסדים בששת המחזורים הראשונים עד כה.


המאמן גיא לוזון ניסה הרכבים שונים לקראת המשחק, אך בכל מקרה מסתמן שהמערך יהיה התקפי עם שני חלוצים, בניגוד למשחקים הקודמים. מי שעדין נמצא בספק למשחק הוא הקשר עידן ורד, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי ולמרות שנטל חלק באימון, תתקבל לגביו החלטה סופית, אחרי שיעבור מבחן כשירות בשבת.


אופיר קריאף יפתח בעמדת המגן הימני, יחד עם טל בן חיים, מיקי סירושטיין ושמואל שיימן בחלק האחורי. בחלק הקדמי נראה שמקומם של אור אינברום ואנתוני וארן מובטח והמאמן יצטרך להחליט בין ארון אולנארה, שעדין לא לגמרי כשיר ויאקוב סילבסטר, לעמדת החלוץ השני.



עידן ורד וערן לוי. האחד בספק, השני לא ממש נספר על ידי המאמן (אודי ציטיאט)


מי שנראה מתוסכל ממצבו בשבועות האחרונים הוא הקשר ערן לוי, שלא מוצא את מקומו בהרכב והתחושה היא שנכון לעכשיו, לוזון לא ממש סופר אותו. צריך לזכור שבקיץ המאמן העדיף שלא להחתים אותו, אך ראשי המועדון משה חוגג ואלי אוחנה הצליחו לשכנעו וכך הסיר המאמן את התנגדותו לצירופו של החלוץ מנתניה.


גם השבוע העדיף לוזון לנסות בהרכב את ארון אולנארה שרק הצטרף לקבוצה לפני שבוע ואפילו את מאור בוזגלו שכשיר רק ל-30 דקות, במקום לתת ללוי את חולצת ההרכב. ניתן להניח שאם המצב ימשיך ככה גם בשבועות הקרובים, הפרידה בין שני הצדדים בחודש ינואר, תהיה כנראה בלתי נמנעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי