צ'יבוטה: "אנחנו בני יהודה, אנחנו אף פעם לא פייבוריטים"

צ'יבוטה
צ'יבוטה, אשכנזי, שועה | אודי ציטיאט

הכתובים יארחו את הפועל תל אביב מחר (19:15, ספורט4) בניסיון להיצמד לצמרת, החלוץ נשמע אופטימי: "בשני המשחקים האחרונים שפוט כבשנו, זה מה שצריך להמשיך". קוויאר התאושש וצפוי לעמוד לרשות אבוקסיס

(גודל טקסט)

בני יהודה, שיצאה לפגרת הנבחרת אחרי שני ניצחונות רצופים וקפיצה לחלק העליון של הטבלה, תארח מחר (שבת 19:15, שידור ישיר בספורט4) את הפועל תל אביב במושבה. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, כולל הבלם קרלוס קוויאר, שהתאושש מהפציעה ממנה סבל בשריר הירך האחורי ויפתח בהרכב.

אבוקסיס ימשיך כרגיל במערך של שלושה בלמים, כאשר ליד קוויאר ישחקו דן מורי ואיציק עזוז. בחלק הקדמי יפתחו שוב דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה שנמצאים בכושר מצוין. "הייתי מעדיף שלא תהיה פגרה", אמר צ'יבוטה לקראת הדרבי הקטן. "מצד שני טוב שהיתה פגרה, יכולנו לנוח קצת, ככה שזה בסדר. אני חושב שנצטרך לבוא מפוקסים ולהמשיך לשחק את המשחק שלנו. הגענו לעונה הזו כבר מהמשחקים הראשונים, אבל בשני המשחקים האחרונים פשוט כבשנו, וצריך להמשיך את זה".

"אנחנו אף פעם לא פייבוריטים, אנחנו בני יהודה", המשיך החלוץ, בהתייחסו להבדלי המיקום בין הקבוצות בטבלה. "כל משחק זה כמו גמר בשבילנו, כך שאין דבר כזה שאנחנו באים פייבוריטים. אנחנו צריכים לעשות את מה שהמאמן מבקש מאיתנו ונראה מה יהיה".

צ'יבוטה.
צ'יבוטה. "פחות מסתכל על עצמי באופן אישי" (אודי ציטיאט9

"אני פחות מסתכל על עצמי באופן אישי. תמיד מסתכל איך הקבוצה רצה ואיך אני יכול לעזור לקבוצה להתקדם ואני שמח. אין עליי שום לחץ. אצלנו אין שחקן אחד שצריך לשחק טוב כדי שהקבוצה תנצח, אנחנו משחקים כולנו ורוצים כולנו לתת את המאה אחוז. אף אחד כאן לא כוכב, כולם עובדים ואנחנו ביחד. אין כאן אף אחד שהוא מעל הקבוצה והכל עליו. ניצחנו כמו קבוצה וזה הכוח שלנו".

בתחילת השבוע הודיעו ראשי הקבוצה כי אוהדי הפועל תל אביב ישבו ביציע המזרחי ואילו אוהדי בני יהודה יועברו ממקומם ליציע המערבי. במועדון הסבירו כי ההחלטה נבעה משיקולים כלכליים ובטחוניים, כאשר הבעיה היא אבטחה וחציצה בין הקהלים מחוץ לאצטדיון ובתוכו, דבר שיעלה לראשי הקבוצה כסף רב. אוהדי בני יהודה צפויים למחות על ההחלטה במהלך המשחק וחלקם אף הכריז שייתכן ויחרימו את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי