צפו בתקציר: תיקו 0:0 נוסף להפועל ת"א מול בני יהודה

בני יהודה מול הפועל תל אביב
בני יהודה מול הפועל תל אביב | עדי אבישי

קבוצתו של רפואה ממשיכה לאכזב, ההתקפה הדלה בליגה רשמה משחק רביעי ללא שערים אך גם ללא ספיגה. מתן בלטקסה החמיץ מחמישה מטרים בדקה ה-21, רועי זיקרי קיבל צהוב שני אחרי התחזות בדקה ה-89

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה לאכזב, קבוצתו של קובי רפואה קיוותה לנצח או לפחות לכבוש אחרי שלושה משחקים ללא שערים, אבל גם הערב (שבת) האדומים סיימו בתיקו 0:0 רביעי ברציפות לעיני 5,000 צופים מאוכזבים, הפעם מול בני יהודה וכעת העולה החדשה רושמת 360 דקות ללא שער זכות.


לעומת המשחק נגד מ.ס. אשדוד במחזור הקודם בו הפועל תל אביב הגיעה לכמות גדולה של מצבים, הפעם התוצאה שיקפה לחלוטין את יכולת הקבוצה. שחקניו של רפואה שיחקו באופן איטי וכמעט ולא הגיעו למצבים ממשיים אל שערו של זובאס, בנוסף על כך רועי זיקרי הורחק על ידי יגאל פריד אחרי ניסיון התחזות בדקה ה-89. גם בני יהודה שהגיעה להזדמנות הטובה במשחק בדקה ה-21 אחרי ניסיון נגיחה של מתן בלטקסה, שיחקה כדורגל מפוזר וגם היא לא הייתה ראויה לשער.



דן מורי מול עומר דמארי (עדי אבישי)


הפועל תל אביב שעלתה באופן זמני אל המקום השביעי, תקווה לצאת מהמשבר ההתקפי במחזור הבא כשהיא תארח את מכבי חיפה. בני יהודה מנגד, שעדיין שומרת באופן זמני על המקום השלישי תשחק בעוד שבוע ימים באצטדיון בטדי מול נועלת הטבלה, בית"ר ירושלים.



אוהדי הפועל תל אביב (עדי אבישי)


הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (דור ג'אן 63), מאוויס צ'יבוטה (שגיב יחזקאל 79), דולב חזיזה, ירדן שועה (שי מזור 63).


הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אליאס (רז כהן 65), רמזי ספורי (קאיו 74), אחמד עאבד, עומר דמארי (פייסל מוליץ' 46), רועי זיקרי (דקה 89, אדום).


מהלך המשחק
דקה 1: יגאל פריד הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 5,000 אוהדים.


דקה 21: החמצה ענקית של בני יהודה: כדור גובה של שי קונסטנטין הגיע אל ראשו של מתן בלטקסה שנגח בשני מטרים אל מרכז השער ולבקוביץ' הדף לקרן.


דקה 53: פייסל מוליץ' המחליף ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק ולא היה רחוק מהמסגרת של זובאס.



שי אליאס הורד מהמגרש באלונקה (עדי אבישי)


דקה 57: אחמד עאבד עבר קוויאר ובעט מזווית אלכסונית, אך זובאס הצליח להדוף לקרן.


אחמד עאבד (עדי אבישי)


דקה 88: אחמד עאבד ניצל יציאה רעה של זובאס והעביר כדור רוחב אל מרכז הרחבה אך אף שחקן בלבן לא הגיע לכדור.


דקה 89: רועי זיקרי התחזה בחרבה, קיבל צהוב שני והורחק מהמשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי