מילבסקי: "לכל אחד דעה משלו, נבוא לנצח את בית"ר ירושלים"

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד התייחס לביקורת על היכולת הפושרת והתכונן למשחק מול נועלת הטבלה מחר (21:00, ישיר בספורט1): "ניתן מאה אחוז". עמית ביטון: "מקווה לנצח אותם לראשונה". התלבטות בין גלילי, קינדה ודן ביטון

(גודל טקסט)

 מ.ס. אשדוד תארח מחר (ראשון) באצטדיון הי"א את בית"ר ירושלים (21:00, שידור ישיר בספורט1) והצפי במועדון הוא שלמעלה מ-4000 אוהדים יהיו מחר ביציעים. בהקשר המקצועי, פגרת הנבחרת נוצלה ע"י המאמן בלגויה מילבסקי לאימונים של ניצול מצבי הבקעה ומעבר יותר יעיל במשחק ההתקפה של הקבוצה.

מילבסקי נשאל על היכולת הפושרת של הקבוצה בתקופה האחרונה: "לכל אחד יש דעה משלו על הקבוצה, אנחנו ננסה לנצח את בית"ר ירושלים וניתן 100 אחוז במגרש כדי לעשות זאת". על השאלה האם גדי קינדה יפתח בהרכב נגד בית"ר ירושלים: "קינדה התאמן היטב באימונים האחרונים ונתן את כולו בכול אימון, נראה לקראת המשחק".

גם הבלם עמית ביטון התייחס להתמודדות: "כשחקן לא ניצחתי את בית"ר ירושלים, אני מקווה לעשות זאת הפעם. אנחנו לא רואים את עצמנו כפחות טובים ונבוא לנצח את המשחק, בבית זה אפשרי". שחקן נוסף בקבוצה אמר: "בית"ר ירושלים נמצאת במקום האחרון בטבלה וברור שזה לא המקום שלה. אם נביא למשחק את המחויבות והלחימה שהפגנו נגד הפועל תל אביב, נוכל לחזור למסלול הניצחונות".


ביטון. יקווה לניצחון בכורה שלו כשחקן על בית"ר ירושלים (לירון מולדובן)

מסתמן כי הצוות המקצועי מתלבט בהרכב בין דור גלילי, שהיה הבולט מבין שחקני הקבוצה בתיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב, לבין גדי קינדה או דן ביטון. למשחק יגיעו נציגים מצוות האימון של נבחרת ישראל בכדי לעקוב אחרי השוער יואב ג'ראפי.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', לאונרדו אוואסו, גדי קינדה ( דור גלילי ), רומן הבראן, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי