"הזרים שהגיעו להפועל תל אביב פחות טובים מהישראלים"

שחקני הפועל ת"א בסיום הדרבי
שחקני הפועל ת"א בסיום הדרבי | דני מרון

האדומים ינסו להשיג ניצחון שני העונה כשיתארחו אצל בני יהודה (19:15, ישיר בספורט4), פירסמן יהיה הזר היחיד ב-11. גורם במועדון הלין: "רובם לא שידרגו את הקבוצה ולכן עזבו". מוליץ' וקאיו בספסל, דמארי בחוד

(גודל טקסט)

אופטימיות זהירה בהפועל תל אביב לקראת משחקה של הקבוצה הערב (שבת, 19:15, שידור ישיר בספורט4) נגד בני יהודה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. במועדון רוצים לשוב למסלול הניצחונות לאחר ארבעה משחקים בהם סיימה הקבוצה בתוצאות תיקו וכבשה רק שער בודד. בצוות המקצועי בטוחים כי החלק הקדמי של הקבוצה יתחיל לספק את היכולת המצופה ממנו ושחקנים כמו עומר דמארי, אחמד עבד ורועי זיקרי יתחילו לכבוש. קובי רפואה ימשיך לתת לשלושה קרדיט בהרכב. גורם בקבוצה הבהיר: "לכולם ברור כי שלושה שערים בשישה משחקים אינם מספיקים ונעשית עבודה מקצועית. יש אמון מלא בדמארי, זיקרי ועבד והבחירה בהם נכונה במאה אחוז. הצוות המקצועי מאמין בהם".

הקבוצה תעלה הערב עם שחקן זר אחד בלבד, מרווין פריסמן. לעומתו, קאיו הברזילאי שהושאל ממכבי חיפה ימתין על הספסל לצד פייסל מוליץ' ועמנואל בואטנג. על האחרון אמרו במועדון: "הוא שחקן צעיר ומבטיח והוא מראה התקדמות יפה. הוא יזכה בדקות משחק בהמשך". גורם במועדון אמר: "שחקנים זרים צריכים להיות אלו אשר מובילים את הקבוצה. התברר כי אלו שהגיעו הם פחות טובים מהישראלים ולא משדרגים את הקבוצה מקצועית ולכן הפירדה מהם הייתה מהירה. ברור לכולם במתחם חודורוב כי רז שלמה לא יהיה על הספסל כי הוא עדיף על מלקה ואדווינס, הוא בלם העתיד של הפועל תל אביב ונבחרת ישראל. גם ברנרדו לא הפך למשמעותי בהרכב והבין לבד כי אין לו מה לעשות במאבק מול שי אליאס. עד חלון ההעברות, השחקנים הזרים יהיו המשלימים לאלו הישראלים ועד אז צריך המון סבלנות".

החלק ההגנתי של הקבוצה, ובמיוחד השוער רובי לבקוביץ', דווקא כן זכה למחמאות נוכח העובדה שספג עד כה שלושה שערים בלבד. בקבוצה עדיין ירצו להתחזק בעמדות המגנים בחלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר.


שבחים להגנה. לבקוביץ' (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי