צפו בתקציר: הפועל חיפה וקריית שמונה נפרדו בתיקו 1:1

גל אראל, שון גולדברג, דור מלול
גל אראל, שון גולדברג, דור מלול | מאור אלקסלסי

גל אראל (22) העלה את האורחים ליתרון בפנדל לאחר החלטה מפוקפקת של איתן שמואלביץ', מוחמד שכר (54) עשה צדק בבעיטה יפהפיה. ניר קלינגר יארח את מכבי תל אביב בשבוע הבא עם הרבה שיעורי בית לפניו

(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע? קבוצת פלייאוף עליון? מתמודדת לגיטימית על האליפות? הפועל חיפה של העונה שעברה נעלמה, במקומה קיבלנו קבוצה בינונית שלא מצליחה לנצח כבר משחק שישי ברציפות – מאז ה-0:5 שהבטיח כה רבות על מכבי נתניה במחזור הפתיחה. היום (שבת) זה נגמר עם 1:1 מחוץ מול קריית שמונה, שבעצמה לא ניצחה מאז ה-0:2 המרשים על בית"ר ירושלים.

המארחת שלטה בפתיחה, אבל נענשה שלא בצדק כאשר עידן נחמיאס עצר את גל אראל בצורה חוקית וגילה להפתעתו את השופט מסמן על הנקודה הלבנה. אראל כבש את הפנדל והעלה את קלינגר ל-0:1, אבל הפועל חיפה עדיין היתה רחוקה מלהרשים. קריית שמונה ניצלה זאת בדקה ה-54 כשמוחמד שכר כבש מהאוויר שער נפלא שקבע שוויון וחלוקת נקודות.

שתי הקבוצות לא נמצאות במיטבן, למרות הסגלים המוכשרים שיש להן להציע, ושתיהן רואות את הפלייאוף העליון מתרחק ומבינות שיהיה עליהם להתבוסס במרכז הטבלה אם לא יעשו שינוי בקרוב. אבל בעוד קריית שמונה תוכל להתעודד עם משחק מול סכנין החלשה בשבוע הבא, הפועל חיפה תארח במחזור הבא את מכבי תל אביב המפחידה מהמקום הראשון. שבוע לא קל צפוי לניר קלינגר ויואב כץ.

קלינגר.ץ מה קורה לקבוצה שלו? (דני מרון)
קלינגר. מה קורה לקבוצה שלו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי