שכרו של ירדן שועה שודרג: "יהיה אחד הטובים בישראל"

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

בבני יהודה מרוצים מהחלוץ הצעיר שלהם למרות משחק פושר שלו בתיקו 0:0 עם הפועל ת"א "שמחים שהוא שלנו, אין סיכוי שימכר העונה". אבוקסיס התייחס לשחקן: "הוא עובד קשה" ולמשחק: "משחק ההגנה היה טוב, ההגנה פחות"

(גודל טקסט)

אכזבה קלה בבני יהודה לאחר התיקו 0:0 הביתי מול הפועל תל אביב אמש (שבת). למרות שהתוצאה שיקפה את יחסי הכוחות בין הקבוצות והעובדה שזה היה משחק שישי ברציפות ללא הפסד לכתומים, הפעם לא הצליחו שחקניו של יוסי אבוקסיס לייצר הרבה מצבי הבקעה ונראה שמשהו תקוע במשחק ההתקפי של הקבוצה.

בנוסף, לספורט1 נודע שבעלי המועדון ברק אברמוב החליט לשדרג השבוע את שכרו של החלוץ הצעיר ירדן שועה, וזאת לאור היכולת הגבוהה שהוא מציג מתחילת העונה. שועה, על אף משחק פושר שלו בו הוחלף במחצית השנייה, כבש העונה כבר שלושה שערי ליגה והוסיף שלושה נוספים בגביע הטוטו. הוא חתום על חוזה לשלוש שנים בבני יהודה ובחוזהו אין סעיף יציאה, כך שראשי המועדון הם אלה שיקבעו את תג המחיר שלו במכירה עתידית, אם וכאשר. ראשי הכתומים מודעים להתעניינות הגבוהה לה הוא זוכה מצד מועדוני הצמרת בישראל.

בנוסף, שמו של שועה כבר נמצא ברשימות של מספר סקאוטים אירופאיים, שכבר גיששו לגביו לקראת העונות הבאות. "העונה אין שום סיכוי שנמכור אותו", הבהיר גורם בכיר במועדון, בשיחה עם ספורט1, "ירדן שועה הולך להיות אחד החלוצים הכי טובים בישראל, אם לא הטוב ביניהם ואנחנו שמחים שהוא שחקן שלנו".


אבוקסיס. מאמין בחלוץ הצעיר שלו (עדי אבישי)

"זה היה משחק הגנה טוב ומשחק התקפה לא טוב שלנו", סיכם המאמן אבוקסיס, בסיום התיקו המאופס נגד האדומים. "סגרנו את הפועל תל אביב כמעט הרמטית בהגנה, אבל קבלת ההחלטות שלנו בחלק ההתקפי היתה לא טובה. אם ביום כזה אנחנו לוקחים נקודה, אז זה בסדר. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שעשו הרבה משחקים טובים לאחרונה. אז היה משחק אחד פחות טוב, חבל שזה קרה במשחק עם הרבה קהל".

אבוקסיס המשיך להתייחס לאוהדים הכתומים שהגיעו למשחק ואמר: "אני שמח שהגיע הרבה קהל, אני רוצה שהקהל יחזור, האוהדים דחפו את הקבוצה ואני באמת מאוכזב שלא הבקענו ולא ניצחנו. לפחות הקהל ראה קבוצה צעירה ולוחמת עם שחקנים שגדלו במועדון". על היכולת הפחות טובה של ירדן שועה במשחק אתמול, אמר המאמן: "הוא שחקן צעיר ואני לא מצפה שבכל משחק הוא יתן הצגה. היו לו הרבה משחקים טובים עד היום, גם בליגה וגם בגביע הטוטו. היתה ירידה היום וראיתי אותו נלחם ונותן עבורנו דברים נוספים. הרגליים שלו על הקרקע והוא עובד קשה. כמו שלשחקן ותיק יש יום פחות טוב, ככה גם לשחקן צעיר. אני מאמין שהוא יחזור לעצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי