"המשחקים הבאים יקבעו אם נגזרו עלינו מאבקי תחתית"

ניקוליץ', בן בסט
ניקוליץ', בן בסט | לירון מולדובן

בהפועל רעננה מאוכזבים אחרי ההפסד 2:0 להפועל ב"ש, אך יודעים שמדובר בקבוצה שלא בליגה שלהם: "לוקחים רק את רוח הלחימה והשאפתנות". בקבוצה החליטו שלא לצרף שחקנים חופשייםץ צפו בתקציר

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הפסידה אמש (שבת) באצטדיון "טוטו טרנר" 2:0 להפועל באר שבע וניצחונות של בית"ר ירושלים הערב באשדוד ומכבי נתניה מחר נגד מכבי חיפה יורידו את המאמן מנחם קורצקי ואת שחקניו למקום האחרון בטבלה.

במועדון טענו שהפסד חוץ לאלופה הוא משחק שלא בליגה של הפועל רעננה. בקבוצה הבהירו: "מהמשחק הזה לוקחים רק את רוח הלחימה ואת השאפתנות של השחקנים. יכולנו לעשות אולי יותר, אבל המשחקים הבאים נגד מכבי פ"ת, מכבי נתניה והפועל ת"א כבר יקבעו אם נגזרה עלינו עוד עונת מאבקי תחתית". נכון לעכשיו, ראשי הקבוצה החליטו שלא לצרף שחקנים חדשים ללא חוזה ולתת למאמן מנחם קורצקי לחבר מקצועית את הנבחרים שלו, כפי שעשה בעונה שעברה כשהוזעק להציל את הקבוצה מירידת ליגה.

קורצקי אמר: "ידענו שבאצטדיון טרנר יש דקות בפתיחת המשחק ובמחצית השנייה שצריך לעבור בלי לספוג. דיברנו באימונים על זה שהפועל באר שבע תפתח חזק בכל מחצית. כשספגנו שער בפתיחת המחצית השנייה היינו כבר צריכים לרדוף אחריהם. באר שבע משחקת כדורגל מאוד התקפי. חזרה אלינו המשמעת הקבוצתית החזקה ואם נמשיך, גם נגיע למטרות שלנו. פתחנו את העונה בצבירת נקודות טובה אבל בהמשך הייתה ירידה ותוצאת התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה לא הביאה המשכיות. במצב כזה כשהשחקנים ניסו, רצו ונלחמו אי אפשר לבוא אליהם בטענות. צריך לקחת את הדברים הטובים ולתת להם את הביטחון וכך נוכל לעשות עונה לא פחות טובה מהעונה שעברה".

בקבוצה הסבירו כי החלוץ קייס גאנם סבל מפציעה קלה שספג בנבחרת הצעירה ולכן פתח בהרכב הזר אריאל נגואקר המוכיח יכולת טובה באימונים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי