זגורי יחזור לסגל סכנין. בן זקן: "באים לנצח במשחק לא פשוט"

זגורי
זגורי | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר תנסה לרשום הערב ניצחון שני ברציפות במושבה מול מכבי פתח תקווה, הקשר עשוי לקבל דקות על אף שהתאמן לבד כל השבוע עקב פערים כספיים עם ההנהלה. המאמן התייחס למשחק: "הניצחון האחרון יתן דחיפה"

(גודל טקסט)

בני סכנין תתארח הערב (ראשון, 20:00) אצל מכבי פתח תקווה בכדי להמשיך את היכולת הטובה מהניצחון לפני שבועיים 0:3 על הפועל חיפה. המאמן בני בן זקן החליט שלא לבצע שינויים בסגל הכולל של הקבוצה ושחקנים בקבוצה כמו מוחמד כליבאת, אמיר נאסר וג'ורג' אקפביו שוב ייצפו במשחק מהיציע. מדובר בשלושה שחקנים שהיו צפויים להיות שחקני הרכב בתחילת העונה, אבל מקצועית נראה כי המאמן מאוכזב מהם ולכן מקומם לא בסגל הרחב.

מי שבאופן מפתיע כן מצא את מקומו בסגל הוא הקשר ישראל זגורי. כזכור, לאחרונה הקשר לא התאמן עם הקבוצה וזאת מכיוון שבהנהלת סכנין התאכזבו שטרם הסכים לקצץ בשכרו כפי שנדרש כבר בתחילת העונה. לקראת המשחק, אישר יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס כי השחקן יוכל לחזור לאימונים מלאים כאשר הצדדים ינסו במקביל לגשר על הפערים הכספיים. בן זקן והצוות שלו החליטו להחזיר את זגורי לסגל והקשר ימתין להזדמנות שלו על הספסל.

בן זקן התייחס גם לניצחון על הפועל חיפה: "במחזור שעבר הצגנו יכולת טובה וגם הצלחנו לנצח. במהלך הפגרה היה לנו חשוב לחדד עוד דברים ולהתחבר כמה שיותר מהר. אני חושב שעשינו אימונים טובים. יש לנו סגל טוב ושחקנים טובים שרוצים ומשקיעים בכל אימון. אנחנו כצוות מקצועי, מקבלים החלטות לגבי כל משחק בכדי לנצח בו". לקראת המשחק אמר המאמן: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ לא פשוט במטרה לנצח. הליגה שווה בעיניי ואפילו הסגנון זהה אצל רוב הקבוצה. אני מקווה שהמשחק האחרון ייתן לנו דחיפה קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי