קהת מחוץ לסגל מכבי חיפה: "הפסד נוסף לא יעבור בשקט"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | אריאל שלום

פרד רוטן ממשיך להאמין בהרכב שרץ במשחקים האחרונים וצפוי לשחק כך גם נגד מכבי נתניה, הקשר שוב יצפה מהיציע כמו גם רמי גרשון וגל אלברמן הפצועים. עמית זנטי נכלל ב-19 שזימן רוטן, מהם עוד ינופה שחקן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר את האימון המסכם, לקראת המשחק מחר (שני) מול מכבי נתניה. במועדון מודעים לכך שרק ניצחון יתקבל על הדעת ואילו כל תוצאה אחרת לא צפויה לעבור בשקט. הפסד עשוי לגרום זעזועים מידיים, גם בצוות המקצועי וגם במצבת השחקנים.

בחיפה הופתעו מדבריו של המאמן פרד רוטן, שטען כי הלחץ במכבי חיפה גדול יותר משאלקה הגרמנית ואמרו: "אנחנו מאוד מעריכים את רוטן ואת המקצוענות שלו. רואים שיפור ביכולת, אבל אנחנו מועדון גדול שרוצה לראות את השיפור גם בתוצאות. שום תירוץ לתוצאה שאינה ניצחון לא יתקבל על הדעת". הקשר הקמרוני, ג'ורג' מנדג'ק: "במשחק מול מכבי נתניה אנחנו מקווים להפוך את היכולת הטובה מהמשחקים האחרונים לניצחון. אנחנו צריכים לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם".

רוטן ניסה בשבועיים האחרונים כמה שינויים בהרכב ואף בחן אפשרות לשחק עם שלושה בלמים, אך הבוקר הוא חזר להרכב שרץ בשבועות האחרונים כאשר במרכז ההגנה ימשיכו אליסון דוס סנטוס המאכזב ואטיין ריינן. בחוד ימשיך מיכיל קראמר לקבל הזדמנות, שככל הנראה תהיה הזדמנות האחרונה שלו. רוטן בחר לכלול בסגל את אופיר מזרחי, כך שרועי קהת שוב פעם בחוץ. גם גל אלברמן הפצוע לא יתלבש, כאשר הקשר הגינאי סיידובה סומא צפוי לקבל דקות מול נתניה. בין 19 השחקנים שזומנו למשחק נמצא גם עמית זנטי, ששב לראשונה מאז הוענש, אולם יש לציין כי מכל הרשימה שחקן אחד ינופה בהתכנסות לפני המשחק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד ומיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי