זאב גרינברג: "דמארי לא פלופ, מעמדו של רפואה יציב"

בני יהודה מול הפועל תל אביב
בני יהודה מול הפועל תל אביב | עדי אבישי

אחד מבעלי הפועל תל אביב התראיין ב-103FM לאחר ה-0:0 הרביעי ברציפות, הפעם מול בני יהודה, והבהיר: "יש לנו בעיה. אם אני בעד לא לתת ניקוד על תיקו מאופס? אולי זה רעיון טוב". וגם: ספסול ינקו ושחרור רוג'ר

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב סיימה אמש (שבת) ב-0:0 מול בני יהודה תל אביב והיה זה תיקו מאופס רביעי ברציפות שלה. הערב התראיין בנושא אחד מבעלי המועדון, זאב גרינברג שהבהיר בתכנית הספורט ב-103FM: "יש לנו בעיה ואנחנו מקווים שהיא תעבור".


תחילה נשאל גרינברג על עומר דמארי והשיב: "אני לא חושב שזה הזמן לסיכומים ודמארי הוא לא פלופ. אנחנו עוברים תקופה לא נעימה ואנחנו מקווים שהיא תעבור".


אם הוא תומך בהצעה לא להעניק ניקוד על 0:0: "לא יודע, לא חשבתי על זה. יכול להיות שזה רעיון טוב. מה לעשות שיש ממול שוער שקיבל רואה לא לתת לכדור לעבור את הקו? (צוחק)".


מצב הקבוצה:
"יש לנו בעיה ואנחנו לא טוענים שזה מקרה או מזל, אבל כשרואים את ההתנהלות הכללית ומבינים שהקבוצה מגיעה למצבים, שהמאמן רוצה, שהשחקנים חדורי מוטיבציה ושהאימונים נהדרים – אתה אומר לעצמך שאתה מקווה שזה יעבור".


מעמדו של קובי רפואה: "מבחן התוצאה הוא המבחן הקובע, היחידי בכדורגל, אבל השאלה איך מגדירים תוצאה. לדעתי התוצאה כרגע היא תוצאת ביניים וזה לא מה שחשוב. אתם מדברים על החלפת מאמן או שינויים בצוות, אבל צריך לראות אם הארגון כארגון עובד נכון ואני חושב שכן.  יש בעיה שבלטה נגד אשדוד, בעטנו 35 פעמים לשער והכדור לא נכנס. בסוף זה ייכנס. מעמדו יציב לגמרי. גיבוי בכדורגל הישראלי זה מונח של דקה לפני הפיטורים – יש לו חוזה חתום ואין גיבוי יותר מזה. אני לא פועל או לא פועל בגלל קובי רפואה, אלא אעשה מה שטוב למועדון. זו דעתי בלבד, אבל זה לא דבר שעלה אי פעם בדירקטוריון. אני חושב שגם אצל האחים ניסנוב זה הלך הרוח, אבל זה לא נושא שעלה".



קובי רפואה. "מעמדו לא עלה על הפרק, יש לו חוזה חתום" (עדי אבישיI



השינויים הרבים בסגל: "עם ינקו הכל בסדר, פשוט יש שוער מחליף שקיבל את הבמה לחצי משחק ומאז הוא לא מאכזב. רוג'ר זה שחקן שהרוויח 450-500 אלף יורו לעונה וקיבלנו אותו בהרבה פחות כסף וחשבנו שזו מציאה. אנחנו גם לא חושבים שהוא שחקן רע, אלא נקלע לשניים-שלושה משחקים לא טובים, הגיע אלינו עם אשתו וביקש ללכת כי הם לא מסתדרים בארץ".



אם הם לא מתאימים להחזיק קבוצה כמו הפועל ת"א שזקוקה לכיסים עמוקים: "יש בזה הרבה היגיון. אנחנו לא בחרנו לנהל את הפועל תל אביב, אלא היא איתנו. אנחנו לא בחרנו לנהל קבוצת כדורגל. הקבוצה הייתה על המדף והייתה סכנה מוחשית, ראינו שאנחנו נאבד את הקבוצה שכולנו אוהדים ועשינו מעשה. השאלה אם יש מישהו מתאים יותר. לא חושב שלאחד הבעלים הנוכחיים יש בעיה של ניהול, אלא עומק כיס. אנחנו לא צריכים מנהל, אלא כיס עמוק. אני לא יכול להיות תחליף לגולדהאר, הלוואי שיכולתי. התקציב שלנו פורסם והוא 34 מיליון שקלים. כמה צריך להביא מהבית? בין ארבעה לשמונה מיליון שקלים".



"ראינו שהולכים לאבד את הקבוצה, הלוואי שיכולתי להיות תחליף לגולדהאר" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי