סלליך: "המום שאני מחוץ לסגל מכבי חיפה, אלחם על מקומי"

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | ערן לוף

הקשר לא נכלל ב-19 השחקנים שזימן רוטן למשחק נגד מכבי נתניה, מהם ינופה עוד אחד עד הערב. גם קהת בחוץ, אופיר מזרחי ועמית זנטי חזרו. טימוטי מוזי עשוי לקבל הזדמנות בשל פציעת גרשון ואלברמן

(גודל טקסט)

דריכות במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שני) מול מכבי נתניה. הירוקים מבינים כי הניצחון בגדר חובה וכל תוצאה אחרת תגרום ללחץ גדול סביב המועדון, ולא מן הנמנע גם לזעזועים.

המאמן פרד רוטן מבין כי רוב הלחץ הוא סביבו, אך שומר על שקט מצדו ונאמן לדרכו כאשר אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב הראשון שרץ בשבועות האחרונים. משמעות הדבר היא שהחלוץ מיכיל קראמר ימשיך בחוד ההתקפה. בסגל, לעומת זאת, ישנן הפתעות כאשר בין השאר הקשר אופיר מזרחי שנדחק לאחרונה הצידה זומן, כמו גם עמית זנטי. מי שעוד זומן הוא טימוטי מוזי הצעיר, וזאת גם בשל פציעתם של הבלם רמי גרשון והקשר גל אלברמן שלא יהיו בסגל. ראוי לציין כי בשלב זה זומנו 19 שחקנים כאשר רק 18 מהם יהיו רשומים וזה אומר כי שחקן נוסף יודח מהסגל במהלך היום.

בחיפה שיבחו את התנהלותו של מזרחי וציינו: "למרות שרצה לעזוב ואחר כך נשאר, מזרחי התנהל במקצועות והתאמן כראוי וכעת עשוי לקבל הזדמנות". מאידך, מי שלא יהיו בסגל הם הקשרים רועי קהת וסינטיהו סלליך. אם עבור קהת לא מדובר בהפתעה גדולה מכיוון שהשחקן כבר מספר שבועות צופה במשחקים מהיציע ונראה כי הצוות המקצועי פחות מאמין בו, עבור סלליך זוהי הפתעה גמורה. במהלך האימונים בשבוע שעבר הקשר אף תורגל לסירוגין בהרכב על חשבונו של קראמר ולבסוף החליט המאמן להשאירו בחוץ. סלליך אמר למקורביו: "אני מופתע שאני בחוץ אבל אמשיך להילחם על מקומי ועוד אוכיח שהמקום שלי הוא לא רק בסגל אלא גם בהרכב. העיקר שהקבוצה שתצליח".

סלליך. הופתע לאחר שתורגל באימונים במקום קראמר (ערן לוף)
סלליך. הופתע לאחר שתורגל באימונים במקום קראמר (ערן לוף)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד ומיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי