בריבו: "מעריץ את בניון, הוא תמיד רוצה לשחק ולכבוש"

תאי בריבו, מהראן ראדי
תאי בריבו, מהראן ראדי | עדי אבישי

חלוץ מכבי פתח תקווה התראיין ב-103FM לאחר ה-0:0 מול בני סכנין: "אנחנו קבוצה מצוינת עם אחת ההתקפות הטובות בליגה, אנחנו מתאימים לפלייאוף העליון". הסיבות ליכולת, הקרדיט מאלישע לוי והחלומות לעתיד

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה סופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון אחרי ה-0:0 מול בני סכנין אתמול (ראשון) ומפלס הלחץ מתחיל לעלות. גורמים במועדון הפילו את האחריות על השחקנים, שחלקם גם סיפרו לספורט1 כי הם מתקשים להבין מדוע הלחץ משתק אותם וגורם לאיבודי כדור רבים.

בתכנית הספורט של 103FM התראיין הערב החלוץ תאי בריבו, שבגיל 20 זוכה לדקות משמעותיות, אתמול השלים 90 דקות, שהתייחס למצב הקבוצה: "היה טוב, הרגשתי מעולה. אני כרגע בנבחרת הצעירה והייתי גם בנבחרת עד גיל 19. זכיתי פה ושם לזימונים, אבל לא כלכך שיחקתי. אני מוקיר תודה על כל דקה, אבל מאמין ביכולת שלי וחושב שאני מציג יכולת טובה. אני לא מתרכז בלהיות מופתע, אלא עושה את העבודה שלי".


מה לא עובד בקבוצה
: "אנחנו כן קבוצה מצוינת, יש לנו שחקנים מצוינים והתקפה בין הטובות בליגה. פשוט לא הולך במשחקים האחרונים וגם אני כמובן כחלוץ מצפה להגיע לכל משחק לשלושה או ארבעה מצבים, אבל יש לנו בעיה להגיע למצבים ויש לנו מזל שאנחנו לא סופגים".

שיתוף הפעולה עם יוסי בניון על המגרש ומחוצה לו: "אני מעריץ אותו קודם כל בתור בן אדם, לא כדורגלן. לא משנה בן כמה אתה והוא נותן לך כבוד שאין דברים כאלה. זה שחקן שעבר הכל ואני רק לומד ממנו בכל יום. לשמחתי אני גם יושב לידו בחדר הלבשה. את היכולת שלו קשה ללמוד כי זה משהו שנולדים איתו, אבל הגישה לו והמשחק שלו לרעב – הוא בן 37 או 38 אם אני לא טועה והוא לא מפסיק להיות רעב ותמיד רוצה לשחק, לכבוש, לקבל את הכדור. זה יוצא דופן. לראות אותו זה משהו מדבק, עם רעב כזה נולדים".


"תמיד רוצה לשחק". יוסי בניון (דני מרון)

אם הוא ציפה לקרדיט מאלישע לוי: "ידעתי שתהיה תחרות וגם הביאו חלוץ זר מצוין, אבל אני מאמין בעצמי וידעתי שאם אהיה טוב באימונים אז אין סיבה שלא אקבל את הצ'אנס. יש לנו מאמן עם רזומה ענק ואין סיבה שהוא לא ייראה אותי ואני שמח שהצלחתי להראות לו את היכולות שלי".


המטרות לעונה:
"פלייאוף עליון זה מעשי, חד משמעי אנחנו קבוצה שמתאימה לשם. יש לנו שחקנים כמו גידי, יוסי, מנור, לידור. עשינו ניצחון יפה על מכבי חיפה בחוץ, אבל יש לנו פצועים וזה משהו שתוקע גם אם הוא חלק מהמשחק. בטוח שנשתפר ונראה יכולת יותר טובה".

אם הוא חושב שיירד לספסל: "שחקן שעולה לבוגרים בשנה הראשונה צריך להכניס לעצמו לראש שעליו לעבוד קשה ושהרבה הוא לא ישחק, אבל אם יש צ'אנס צריך לקחת אותו ואני שמח שעשיתי זאת. אף אחד לא מבטיח הרכב, זה חלק מהמשחק להיות מודח מההרכב – גם אלירן עטר לא משחק עכשיו. כל כדורגלן צריך להיות מוכן לזה ושהנפש תישאר אותו דבר, בלי עליות ומורדות".


החלום הגדול
: "אני רוצה להגיע כמה שיותר רחוק, אבל קודם כל להצליח במכבי פתח תקווה ולהוביל את המועדון למעלה ומשם לגדול".


תאי בריבו מול תמאש. "רוצה להגיע כמה שיותר רחוק" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי