יואב כץ: "לא רואה מצב שאני משחרר את ניר קלינגר"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בעלי הפועל חיפה טען שטרם קיבל פנייה לגבי מהמאמן מאחת מבין בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אך גם הבהיר כי אינו מתכוון לוותר על שירותיו אלא אם יפנה אליו ויבקש שחרור. פגישה עם שטקוס ונציגיו צפויה השבוע

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם מרוצה מהלחימה של שחקניה במשחק החוץ מול הפועל קריית שמונה, אבל מבינה כי ביום ראשון הקרוב מצפה לה עבודה קשה מול המוליכה מכבי תל אביב. המאמן ניר קלינגר אולי דיבר על שביעות רצון מהגישה של השחקנים לאחר פגרת הנבחרות אבל, גם הוא יודע כי הוא עליו להביא לשיפור ביכולת של השחקנים, במיוחד בחלק ההתקפי.

שיחת היום בכרמל הן השמועות על מועמדותו של קלינגר לאימון בבית"ר ירושלים וגם במכבי חיפה, אך הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ששומע את השיחות ועדיין לא קיבל פנייה רשמית מבהיר: "אני לא רואה מצב שאני משחרר את ניר קלינגר. יש לנו את התוכניות שלנו וקלינגר הוא חלק משמעותי". במועדון גם סיפרו כי רק אם המאמן עצמו יבקש להשתחרר אז האופציה לפרידה תעלה על הפרק. "קלינגר כבר הוכיח לויאליות בשנים האחרונות ודיבר על פרידה רק לנבחרת ישראל", אמרו בהפועל חיפה.

במקביל הבעלים ימשיך בסבב שיחות וצפוי להיפגש השבוע עם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס ועם נציגיו. כץ כבר הציע לשוער חוזה חדש לשלוש שנים, אך בשלב זה יש פערים גדולים בין הצדדים כאשר שטקוס עצמו מעוניין בשדרוג משמעותי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי